Geschaafd meubelhout in Belgie

Sebm

Nieuw lid
31 dec 2013
23
0
Hi,

Weet iemand waar ik geschaafd meubelhout (eiken, kersen, populier, esdoorn, etc) kan kopen in België? Ik heb (nog) geen vlak/vandiktebank. Liefst omgeving Limburg, mag ook Nederlands Limburg zijn. Maar elk adres is welkom. Voorheen heb ik hout gekocht bij http://www.af.nl, maar dat is nu echt te ver rijden. Ik moet eigenlijk voor het weekend een verjaardagskado maken dus ik zit onder wat druk :) Het is de bedoeling een tool tote/gereedschap kist voor mijn vrouw die paardenhoeven bekapt. Ik heb nog wel wat populier liggen, echter alleen wat plankjes van 4 CM breed. Ik zou die kunnen verlijmen, maar ik zou liever wat brede plankjes willen hebben, zodat het mooier oogt icm de duivenstaartverbindingen die ik wil gebruiken.

Help?
 

frees

Nieuw lid
7 dec 2013
3
0
Al eens geïnformeerd bij Mezo hout ? Ik ben er reeds een aantal keer hout gaan halen. Heb er wel nog nooit iets laten schaven, al vermelden ze op hun site expliciet dat ze dit doen. Ze hebben een winkel in zowel Overpelt als Bree.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Hout Modest in Diepenbeek en Tongeren bewerken hout op maat, maar in massief hebben ze niet alles.
Anders bij Hout Claesen in Tongeren, familiaal bedrijf met enorme voorraad massief. Daar kunnen ze je wel helpen denk ik.
 

samsites

Actieve deelnemer
13 feb 2012
50
0
België
Leirman Diksmuide levert kwaliteitshout geschaafd. Ze hebben niet alles liggen, maar kunnen wel alles bestellen. Snelle service, topkwaliteit EN héél concurrentiële prijzen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.