Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Stormschade...

Stormschade...

Geen idee wat te doen met al die door de storm omgevallen bomen ??? Wellicht brengt dit je op een idee !!

Bron: eyespired.nl
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Mooi, maar toch een beetje jammer van dat stuk glas/plexi aan de andere kant. Daar kan je prima een betere oplossing voor bedenken in hout!

Mooi, maar toch een beetje jammer van dat stuk glas/plexi aan de andere kant. Daar kan je prima een betere oplossing voor bedenken in hout!
    Door het stuk plexiglas te gebruiken heeft de ontwerper getracht het zo transparant mogelijk te houden. Ik persoonlijk vind het wel een mooie oplossing. Over smaak....
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Ik vind het zeer geslaagd qua idee en uitvoering.
    Zelf zou ik het niet plaatsen in mijn living want ik vrees dat de takken na een tijd eraf zouden gelopen worden.
    Voor een dergelijke stand, beurs of musea zou dit heel geslaagd kunnen zijn.
    Toch een dikke proficiat. Zeker grote waardering.

Prachtig!!!!

ik had ipv dat dikke plexi een dunnere plaat veiligheidsglas gebruikt om nog minder op te vallen.

Ik vind het prachting ontworpen.

Zeer origineel. Echter niet bij mij in de huiskamer.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Ben het eens met sommigen, visueel en technisch wonder, praktische ramp.

Dit word neergezet in musea etc
    Niet bedoeld als sofa oid.

Vind het erg mooi en juist gecharmeerd van het plexiglas.

Forum Rechten