Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: harvey t50 of t60

harvey t50 of t60

Dag allemaal,mijn vraag is als volgt: heeft er iemand ervaring met de Harvey Turbo 50 of 60 houtdraaibank.
    Ze ziet er degelijk uit en de specificaties zijn uitstekend,deze bank is van Chinese makelij ,doet dit iets aan de
    kwaliteit.Graag uw reactie en ervaring.Dank Raf.

mocht je veel ruimte over hebben.... er staat een prachtige Helma op Marktplaats (zelf niks mee te maken). een draaibank zonder frequentie regelaar.... maar zeker een beest van een machine. Met mogelijkheid om buiten te draaien. Dus voor het geval je iets zoekt waar je grote dingen op kunt draaien, dan is het het overwegen waard.
    succes!

danke Jurriaan ziet er veel belovend uit.
    ook aan jou Rik dank u maar er moet zeker een frequentie regelaar opstaan.
    Ik heb leren draaien op een wivamac met regelaar van de lesgever en draai nu anderhalf jaar op mijn eerste bankje een woodfast 305 met frequentie regeling,goed materiaal is ook van Chinese makelij maar is onderhand te beperkt van motor en draaihoogte.

ik heb besloten om het zekere voor het onzekere te nemen en Killinger heeft het gewonnen.
    ga voor een 1450 se.
    Groeten ,Raf

Mooie aankoop veel plezier ermee.

Forum Rechten