Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: ecotools

ecotools

ik ben een tijdje geleden door een collega op ecotools gewezen. ik wil hiervoor geen reclame maken en heb ook geen connectie met hun maar wil wel mijn ervaring delen

in eerste instantie was ik aan een nieuw zaagblad voor de tafelzaag toe. en gelijk een blad voor de afkortzaag besteld

foto 1(1).jpg

netjes verpakt en ziet er ook goed uit.
    beide even geprobeerd en wist niet wat me overkwam. mooie nette zaagsnede. het is natuurlijk nog de vraag voor hoelang dat blijft maar dat laat ik tzt weten.

foto 2(1).jpgfoto 4.jpg

ook een rolbokje meebesteld

foto 3(3).jpg
    mooi compleet en lijkt ook heel stevig.
    ook mooi idee dat er kunstof dopjes bij zitten. voorkomt veel krassen en daarmee roest!
    ze zitten vrij strak om de poten maar heb er direct wat lijm tussen gedaan.
    foto 4(2).jpg
    kan tot 110 cm vanaf 65 dacht ik!

en voor de fein gebruikers onder ons

foto 1(2).jpgfoto 3(2).jpg
    eindelijk een grof blaadje! zie het verschil met een ander imitatie blad
    foto 4(1).jpg

kortom, vrij goed bevallen, standtijd is natuurlijk de vraag maar voor dit geld mogen ze wel wat slijten..

Hier ook een tevreden gebruiker.
    Het slijpen van een zaagblad kost mij 35 euro en daar heb ik bijna 4 zaagbladen voor bij EcoTools :-)

Ook hier een erg tevreden klant van ecotools!
    Bovenfreesjes zijn ook heel erg goed als je prijs/kwaliteitsverhouding bekijkt.

Maar euh, het is de starter van dit draadje misschien niet opgevallen, maar er is in de rubriek 'commerciële advertenties' al een draadje met deze naam
    Het staat zelfs helemaal bovenaan.

Iemand trouwens ervaring met de brads van ecotools?
    Die zijn ook spotgoedkoop!

Steven
    Als de kat van huis is...
    ...wordt de melk zuur
    www.houtentiek.be

Het ander draadje over ecotools, is waarschijnlijk verwijderd bij het herschikking van het forum, ik vond het niet terug met de zoekfunctie.
    Daarmee dat ik mijn vraag hier stel, heeft er iemand ervaring met de schragen van ecotools?

mvg, sam

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012
    ik heb D nagels van ecotools, zijn gewoon goed en kosten weinig, ook de rvs nagels zijn veel goedkoper dan op ander plaatsen en zijn ook gewoon goed.

Cas

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Heb de pinnailer en de bradtacker 7902, kosten niet veel en ze doen hun ding.
    Ben er heel tevreden over

Ik heb wat zaagbladen besteld, dus binnenkort weet ik of het wat is
    Nieuwe is goedkoper dan mijn Festool blad laten slijpen.....
    Je leert van de dingen die je doet,
    Je kunt alleen spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan.

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Iemand ervaring met de fortsner boren bij ecotools?
    Voor deze prijs zou ik het intuïtief totaal niet vertrouwen, maar bij ecotools kan dat soms echt meevallen

www.ecotools.nl/kunstboren/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven Gauwberg Bekijk Berichten
    Ook hier een erg tevreden klant van ecotools!
    Bovenfreesjes zijn ook heel erg goed als je prijs/kwaliteitsverhouding bekijkt.

Maar euh, het is de starter van dit draadje misschien niet opgevallen, maar er is in de rubriek 'commerciële advertenties' al een draadje met deze naam
    Het staat zelfs helemaal bovenaan.

Iemand trouwens ervaring met de brads van ecotools?
    Die zijn ook spotgoedkoop!

Steven

De brads moet je gewoon halen.
    die zijn echt prima.

Van Ecotoolsbetrek ik het volgende:

Schuurpapier 125 rond velcro: prima spul voor weinig geld, erg tevreden over.
    Freesjes voor de bovenfrees: voor het geld redelijke kwaliteit. Frezen die ik maar weinig gebruik koop ik van Eco, voor dat geld kan je ze weggooien na een paar keer gebruiken
    De rolschragen: ik heb er twee, voor en achter mijn vvd bank. Gewoon goed.
    De forstner boren: ik heb een grote assortimentsdoos gekocht in inch-maten. Ze zijn goed bruikbaar, maar er zitten er twee in de doos die gewoon verkeerd geslepen zijn. Dan nog vind ik het de centen waard, tenslotte kan je een forstner (na enige oefening ) goed scherpen. De mm maten koop ik van een goed merk.

Groet, Rob.
    "I may be left handed but I am always right"

Forum Rechten