Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 34
    Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Incactus Bekijk Berichten
    Ik ben relatief nieuw in de houtbewerkingswereld, maar waarom zou je een pijpklem gebruiken en niet een T balk met daarop klemmen. Een T balk heeft in principe toch dezelfde eigenschappen als een pijp: het buigt niet door?
    Belangrijkste redenen voor mij: je hebt goede kwaliteit voor een relatief lage prijs, én je kan de klemmen eraf halen en op een andere lengte brengen.

Goed topic met fijne informatie.
    Helaas een beetje laat gelezen..
    The Boktor..... eet en leeft van hout.

Pijp voor pijpklemmen is ook gewoon bij Toolstation voor een redelijke prijs te koop... Zie hier 15 euro

Die pijpnippels hebben het voordeel dat er draad op beide einden zit, dan kun je eventueel ook nog verlengen met een sok ertussen...
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Bij de warmteservice 6m voor 30 euro. Gestraald gemenied.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chevy66 Bekijk Berichten
    Bij de warmteservice 6m voor 30 euro. Gestraald gemenied.
    Maar dan moet je nog wel draadeinden realiseren?
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

ja

Ik heb een ridgit draadsnijmachine.

Mag ik daar op terugkomen?

Als die menie niet te dik is aangebracht ivm het schuiven van de koppen dan denk ik dat ik daar voor ga.
    in stukken slijpen of pakt die gasdraadsnijder um alleen als er een pijpensnijder gebruikt is?
    Laatst gewijzigd door The Boktor; 03-12-19 om 20:30.

Ik heb ook een pijpensnijder. Ik moet alleen nieuwe snijolie en een pompkannetje halen. De vorige heeft een noodlottig ongeval gehad.

Hebben die Gestraald gemeniede (Warmteservice) pijpen eigenlijk dezelfde wanddikte als die gegalvaniseerde van de Toolstation?

Die van de Warmteservice zijn Wanddikte 3,25 mm. https://www.warmteservice.nl/Install...n=-tl003-9-68-
    Op de foto lijken ze vrij dun.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten