Stars and stripes balpen

patrick1969

Actieve deelnemer
7 sep 2013
38
0
Rotterdam
Een week geleden spullen besteld uit Amerika bij Craftsupplies USA
en dit is het resultaat ben erg tevreden me
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 221

patrick1969

Actieve deelnemer
7 sep 2013
38
0
Rotterdam
Ja daar ging ik ook me de fout in de blank was omgerekend 8 euro en er kwam nog eens 8 euro bij om het hier tekrijgen
volgende keer iets meer bestelen
ze hebben daar ook veel mooieren dingen om pennen temaken dan hier in Nederland
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Leo wat versta je onder beter. Ik krijg regelmatig een nieuwsbrief van William woodwright. Alles zeer interessant behalve de kosten om het in de lage landen te krijgen. Uit mijn hoofd gezegd rekenen ze minimaal 50 aan kosten
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Leo weet jij goedkopere manieren om spullen uit Canada of USA hier te krijgen. US/Ca prijzen zijn vaak heel competitief maar van de verzendkosten schrik je je te pletter. Dan laat je het weer gauw zitten om op Amerikaanse websites te kijken.
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Leo wat versta je onder beter. Ik krijg regelmatig een nieuwsbrief van William woodwright. Alles zeer interessant behalve de kosten om het in de lage landen te krijgen. Uit mijn hoofd gezegd rekenen ze minimaal 50 aan kosten

Beter hier wil zeggen dat ze meer keus en beter materiaal verkopen, prijzen zijn redelijk en staan achter wat ze verkopen.

Ik gaf deze links omdat je ze misschien niet kende, en ja vervoer kosten zijn hoog, hier ook :(
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Leo weet jij goedkopere manieren om spullen uit Canada of USA hier te krijgen. US/Ca prijzen zijn vaak heel competitief maar van de verzendkosten schrik je je te pletter. Dan laat je het weer gauw zitten om op Amerikaanse websites te kijken.

Nee niet direct, maar wat sommige forums doen, is met een groep samen een grotere order samenstellen en dan of een betere prijs of vrij vervoer kunnen bedingen, het moet de moeite waard zijn natuurlijk.

Maar waar zij (de verkoper) veel minder werk hebben met een groot pak te maken en versturen, plus de totale winst over de gehele order, zijn ze wel berijd om je te tegemoet te komen.

Er is natuurlijk wel wat werk voor iemand om dit te doen, eerst uitvinden wie er allemaal zin in hebben en hoeveel ze willen besteden, dan uitvinden van de verkoper wat hij wil doen en dan alles vast zetten met $$$ en goede afspraken.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Nee niet direct, maar wat sommige forums doen, is met een groep samen een grotere order samenstellen en dan of een betere prijs of vrij vervoer kunnen bedingen, het moet de moeite waard zijn natuurlijk.

Maar waar zij (de verkoper) veel minder werk hebben met een groot pak te maken en versturen, plus de totale winst over de gehele order, zijn ze wel berijd om je te tegemoet te komen.



Er is natuurlijk wel wat werk voor iemand om dit te doen, eerst uitvinden wie er allemaal zin in hebben en hoeveel ze willen besteden, dan uitvinden van de verkoper wat hij wil doen en dan alles vast zetten met $$$ en goede afspraken.

Leo ik heb net even een test gedaan voor de hoogte van de verzendkosten bij http://www.penblanks.ca/home.php Mooie site mooie producten.
3 artikelen totale waarde ongeveer 64 dollar plus verzendkosten 68 dollar. Hierbij komen dan nog de invoerrechten en de btw en inklaringskosten. deze schat ik op een 50 dollar. Ineens is het niet meer leuk.
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Leo ik heb net even een test gedaan voor de hoogte van de verzendkosten bij http://www.penblanks.ca/home.php Mooie site mooie producten.
3 artikelen totale waarde ongeveer 64 dollar plus verzendkosten 68 dollar. Hierbij komen dan nog de invoerrechten en de btw en inklaringskosten. deze schat ik op een 50 dollar. Ineens is het niet meer leuk.

Wel de BTW moet je altijd betalen, maar inklaren zou je zelf kunnen doen ??, wij hebben deze problemen hier met UPS en FEDEX maar niet met USPS (US Postal Service) en Canada Post, je zult het zelf uit moeten zoeken, maar ik denk dat er wel een manier is om die kosten te omzeilen voor een groot deel.

Hier kunnen we ook spul kopen en naar een plaats aan de grens laten verzenden, (ze houden de parcels voor een kleine vergoeding) en dan zelf daar halen en invoeren, en alleen de BTW betalen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.