scheppach hm2

meubelmaker29

Actieve deelnemer
1 jan 2010
167
0
Onlangs heb ik een Scheppach hm2 aangeschaft.
Nu zitten hier onderdelen bij die ik nog geen plaatsje heb kunnen geven aan de machine.
Zijn er toevallig medehobbyisten die hier een gebruiksaanwijzing van hebben.
 

bas

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
110
0
die staat op scheppach.nl
bij onderdelen tekeningen en dan combi vlak-vandiktebanken
hm2 kombi
veel succes er mee!
bas
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Hoi , als je vragen hebt over onderdelen stuur mij maar een bericht, denk dat ik je wel kan helpen als je er met de onderdeeltekeningen niet uitkomt....

Als ik mijn werkplaatsdeur opendoe is het alles geel wat er blinkt....

Groet,
Scheppie
 

afc

Actieve deelnemer
13 sep 2015
40
3
scheppach hm2 kombi LSE600 Handleiding/ video

Heeft er iemand een handleiding /video van scheppach hm2 kombi LSE600 schuurhulpstuk?
 

afc

Actieve deelnemer
13 sep 2015
40
3
Ik wil graag weten hoe deze werkt bij anderen en of er een detaillijst en onderdelentekening van is? Evt. video youtube.
Bvd dank
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Hoe hij werkt... nou je schroeft de aandrijfpoepie in het daarvoor bestemde deel van de machine, dan plaats je het aanbouwdeel op de daartoe bestemde pennen, draait de machine via instelwiel van de vandiktebank wat omlaag zodat er spanning op de aandrijfriem komt te staan die in het schuurdeel zit en dan kun je beginnen met schuren.
 

CPP

Nieuw lid
9 mei 2015
5
0
Zaandam
Hm2 freesmodule

Al een tijd lid van het forum, en lees veel en aandachtig. Nu een tip nodig. Mogelijk zou iemand van de mede eigenaren van een Scheppach HM2 freesmodule mij willen vertellen hoe het snaartje gemobteerd dient te worden aan een aandrijving? Ik zie het gewoon niet! (Om gek van te worden.)

Een foto of duidelijke omschrijving zou ik erg blij van worden. Groet en dank Chris
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Heb je wel alle delen? Als jij foto post van je aandrijfdelen en het mechanisme waar het snaartje zit leg in je uit hoe het moet
 

afc

Actieve deelnemer
13 sep 2015
40
3
aandrijf poelie lse600

Hoe hij werkt... nou je schroeft de aandrijfpoepie in het daarvoor bestemde deel van de machine, dan plaats je het aanbouwdeel op de daartoe bestemde pennen, draait de machine via instelwiel van de vandiktebank wat omlaag zodat er spanning op de aandrijfriem komt te staan die in het schuurdeel zit en dan kun je beginnen met schuren.

Hoi scheppie,
Heb je toevallig ergens een foto van de aandrijfpoelie?
Ik kan deze op de onderdelentekening niet goed onderscheiden.

Groetjes AFC
 

afc

Actieve deelnemer
13 sep 2015
40
3
lse600 aaandrijfpoelie


Scheppach LSE600 tekening.
 

Bijlagen

  • Anbaugeraete.pdf
    2,6 MB · Weergaven: 29

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.