Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: scheppach hm2

scheppach hm2

Onlangs heb ik een Scheppach hm2 aangeschaft.
    Nu zitten hier onderdelen bij die ik nog geen plaatsje heb kunnen geven aan de machine.
    Zijn er toevallig medehobbyisten die hier een gebruiksaanwijzing van hebben.

Re: scheppach hm2

die staat op scheppach.nl
    bij onderdelen tekeningen en dan combi vlak-vandiktebanken
    hm2 kombi
    veel succes er mee!
    bas

Hartstikke mooi, Bedankt!

Hoi , als je vragen hebt over onderdelen stuur mij maar een bericht, denk dat ik je wel kan helpen als je er met de onderdeeltekeningen niet uitkomt....

Als ik mijn werkplaatsdeur opendoe is het alles geel wat er blinkt....

Groet,
    Scheppie

scheppach hm2 kombi LSE600 Handleiding/ video

Heeft er iemand een handleiding /video van scheppach hm2 kombi LSE600 schuurhulpstuk?

wat wil je weten?
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Ik wil graag weten hoe deze werkt bij anderen en of er een detaillijst en onderdelentekening van is? Evt. video youtube.
    Bvd dank

Hoe hij werkt... nou je schroeft de aandrijfpoepie in het daarvoor bestemde deel van de machine, dan plaats je het aanbouwdeel op de daartoe bestemde pennen, draait de machine via instelwiel van de vandiktebank wat omlaag zodat er spanning op de aandrijfriem komt te staan die in het schuurdeel zit en dan kun je beginnen met schuren.

Hm2 freesmodule

Al een tijd lid van het forum, en lees veel en aandachtig. Nu een tip nodig. Mogelijk zou iemand van de mede eigenaren van een Scheppach HM2 freesmodule mij willen vertellen hoe het snaartje gemobteerd dient te worden aan een aandrijving? Ik zie het gewoon niet! (Om gek van te worden.)

Een foto of duidelijke omschrijving zou ik erg blij van worden. Groet en dank Chris

Heb je wel alle delen? Als jij foto post van je aandrijfdelen en het mechanisme waar het snaartje zit leg in je uit hoe het moet

Forum Rechten