Bart uit Antwerpen

bardt

Actieve deelnemer
26 aug 2012
39
0
Antwerpen
Dag allemaal,

Ik geniet ondertussen al een tweetal jaar van dit uitgebreid pallet aan info, techniek, know how en inspirerende persoonlijkheden.
Tijd dus om mezelf ook even voor te stellen.....

Hieronder alvast wat beelden.....

P1040644.jpgP1040646.jpgP1040650.jpgP1040658.jpg

P1040824.jpgP1040825.jpgP1040827.jpgP1040829.jpgP1040832.jpg

En ik heb al gelijk een vraag.....
Zijn er in het Antwerpse meubelmakers die hun atelier willen verhuren per dag/halve dag of per uur?
Een vandiktebank en lintzaag zijn essentieel.
U helpt mij er geweldig mee verder.

Bart
 

Reinoud

Actieve deelnemer
23 nov 2012
348
0
Dendermonde
Welkom Bart, altijd leuk om hier Belgen te treffen. Mooie dingen die je daar gemaakt hebt trouwens, dat smaakt vast naar meer.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Welkom Bert. Weer een Belg.
Wat je al gerealiseerd hebt, mag gezien zijn.
Ik ben al benieuwd naar de volgende projecten.
Ik kan u niet helpen aan een atelier of machines omwille van de afstand (West-Vlaanderen).
 

bardt

Actieve deelnemer
26 aug 2012
39
0
Antwerpen
Bedankt jongens voor jullie reacties.

@ Sam Ponette; Ja dat zou fantastisch zijn, alvast bedankt!

Bart
 

educes

Actieve deelnemer
12 dec 2013
44
0
Beste Bart,

Proficiat met je werkstukken. Erg mooi!
Ben zelf van regio Antwerpen en heb de oproep tot een gedeelde werkplaats een tijdje geleden ook op dit forum gelanceerd.
Als er zich nog enkele personen aanmelden kan dit mogelijkheden bieden...

Succes!
 

SamR

Actieve deelnemer
5 jan 2014
62
0
Roeselare
@sirjacobsd, vanwaar bent u wel. Ik ben net op zoek naar hetzelfde als student heb je niet echt de financiële middelen om machines en dergelijke aan te schaffen.
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Wom heeft zijn atelier idd in borgerhout. Maar het zal wel nog even duren voordat dat helemaal op punt staat. Maar misschien kan je een deal sluiten als je hem helpt bij de afwerking :)

Is hoboken te ver? Anders heb ik misschien wel een adres binnenkort! En nu ik eraan denk, kan ik het ook eens aan een ander recent forumlid vragen, Gunther.
 

Wom

Nieuw lid
15 apr 2014
16
0
Zoersel België
Welkom Bart,

Mijn atelier is inderdaad in Borgerhout maar staat nog in kinderschoenen. Ik hoop binnen twee, drie weken de machines draaiend te hebben. Daarna moet ik zelf de machines eens leren kennen en ook eens kijken wat dat geeft qua geluid.
Verder heb ik geen lintzaag dus echt verder helpen kan ik toch niet :)

vg

Wom
 

bardt

Actieve deelnemer
26 aug 2012
39
0
Antwerpen
Desalniettemin bedankt voor jullie reacties !!

Een andere mogelijkheid die ik nog zie is Extra City.
Bij mij in de buurt (Berchem) is er dat kunstencentrum dat afgelopen winter verhuisd is. Blijkbaar hebben ze daar een houtbewerkingsatelier.
En vermits ik toch niet echt hyper-commercieel werk, zie ik daar nog wel een mogelijkheid.
Ik heb thuis wel een atelier, 't is alleen niet groot genoeg om er machines te zetten.
Dus, vanaf het moment dat ik het hout op maat heb kunnen brengen kan ik het thuis verder afwerken.

@ Sam Ponette , Ja Hoboken klinkt goed! Dat zou mooi zijn.....!

Bart
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
@ SamR: Sorry dat ik uw reactie wat laat heb ontdekt.
Wel ik ben bijna een buur van u. Mocht ja naar het VTI Menen komen, dan zou ik waarschijnlijk uw leerkracht kunnen zijn.
Ik woon in Wevelgem.
 

SamR

Actieve deelnemer
5 jan 2014
62
0
Roeselare
@ SamR: Sorry dat ik uw reactie wat laat heb ontdekt.
Wel ik ben bijna een buur van u. Mocht ja naar het VTI Menen komen, dan zou ik waarschijnlijk uw leerkracht kunnen zijn.
Ik woon in Wevelgem.

Dan hebt u waarschijnlijk een mooi grote en goedkoop atelier ter beschikking. Als ik dat zo zag wat die leerkrachten uit het VTI van roeselare allemaal deden voor zichzelf. En uiteindelijk ze hebben gelijk. Als je het kan waarom niet.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
SamR,
Zelf heb ik een combinee Robland staan en 3 draaibanken. Alle kleine handmachientjes voor de houtbewerking heb ik ook.
Mijn school is op een 2,5 km van bij mij thuis en ik kan inderdaad genieten van het mooie machinepark dat we hebben.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.