Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Diefstal handgereedschap

Gisteren stond in de krant het volgende artikel:
    HBLV.jpg
    Zeer spijtig voor de betrokkene! Misschien wel reden om even voor een aankoop te vragen waar het aangeboden gereedschap vandaan komt. Als het tenminste op de markt komt.
    https://www.facebook.com/pages/compa...10100715678068
    Laatst gewijzigd door mathieu; 01-05-14 om 11:59.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Foutje van de krant: 2000 euro?
    Anyway, ik kan daar zo boos over worden. Blijf met je poten van andermans bezit af!

Treurig!

Ik hoop dat via deze kanalen de gereedschappen snel terug gevonden worden.

Grts, Raymond

Gruwelijk, dat moment dat je binnenkomt en ziet dat je geliefde spullen gejat zijn. Ik hoop dat ze de daders snel pakken en dat er dan een of twee van die middeleeuwse bijlen binnen handbereik zijn… En ik hoop dat de spullen nog terug te vinden zijn!

misschien handig als er een lijst komt van spullen, dan is het makkelijker te herkennen op marktplaats.

20.000 euro foetsie, wat een ramp!

vaak hebben restaurateurs kostbare werkstukken in pacht en natuurlijk ook het waardevolle gereedschap.. Ik begrijp nu waarom sommige restaurateurs met hun werkplaatsen zo onvindbaar willen blijven..

Forum Rechten