Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Lightbulb Forumleden die informeel met elkaar in contact treden

Hallo allemaal,

Gezien het groot aantal leden dat we hebben op dit forum moeten er toch verschillende forumleden redelijk dicht bij elkaar wonen, alleen dit weten we vaak niet van elkaar. Zoals is aangegeven is de afstand vaak het probleem, enkele kilometers is nog om te doen maar verre afstanden reizen is vaak het probleem. Ik ben in contact gekomen met een forumlid Herman die in een straal van 20 km bij mij vandaan woont. Nu komen we regelmatig bij elkaar op bezoek, hartstikke gezellig. We praten onder het genoot van een bakje koffie met elkaar over onze passie 'hout'. Op deze manier leren we van elkaar, onder het motto 'twee weten meer dan een'. Ik persoonlijk vind het leuk en plezierig om een medeforumlid iets te leren. Daarom lijkt het met praktisch als meerdere mensen bij 'locatie' een plaatsnaam in vullen zodat alle forumleden elkaar makkelijk kunnen vinden en via een pb iets met elkaar kunnen afspreken.
    Mij persoonlijk lijkt dit leerzaam, interessant en gezellig! Hopelijk zijn er meerdere personen die deze mening met mij delen.

Dit bericht had ik geplaatst onder het kopje 'trainingsdag', maar aangezien ik een breder publiek wil aanspreken, plaats ik mijn bericht nogmaals hier.

Met vriendelijke groeten,
    Marc

Misschien moeten we de locatie wel "verplicht" stellen. Ik weet wel dat het niet te controleren is maar plaats of regio moet mijns inziens kunnen.

Het moment dat het verplicht wordt om de locatie te vermelden haal ik die weg..... Dergelijke zaken moet je mijns inziens niet verplichten, als het al zou kunnen. Er de aandacht op vestigen, ja, dat wel, onder vermelding van voordelen en mogelijkheden.

Groet, Rob
    "I may be left handed but I am always right"

Rob verplicht staat tussen aanhalingstekens. Ik bedoel ook geen harde verplichting. De voordelen benadrukken is voldoende.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Het is inderdaad erg leuk om eens bij een ander forumlid op de koffie te gaan. Ik heb al heel wat kilometers gemaakt en heb daar geen moment spijt van !! Zo zit mijn houtdraaileraar hier slechts 500 meter vandaan....hahaha...
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Ben allergisch voor het woord "verplicht"... Jeugdtrauma, waarschijnlijk.

Groet, Rob.
    "I may be left handed but I am always right"

Heb plaatsnaam aangevuld......en de koffie is bijna klaar

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Okay, ook ik heb mijn woonplaats nu vermeld.

Klaas

Van mij stond het er al maar voor de meeste was het wel duidelijk waar ik vandaan kwam en woon ;-)

Junior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Mijn woonplaats staat er ook en het gebeurt niet vaak, maar deze keer betreur ik het belg te zijn

Voor wie het interesseert, mijn atelier bevindt zich in Borgerhout en staat nog in beginschoenen maar er is ruimte en voorzieningen genoeg voor een gezellige ontmoeting (als de tijd meewil om uit de kinderschoenen te komen).

vg

Wom

Forum Rechten