Hallo allemaal!

mus007

Nieuw lid
22 apr 2014
5
0
Hallo allemaal.
Sinds gisteren ben ik,mus007 het Woodworking forum ingevlogen.
Mijn naam is Alie in het dagelijkse leven en ben 55 jaar.
Ik kom uit Capelle aan den IJssel.
Sinds enige weken frutsel prutsel ik een beetje met hout
en vind dit heel erg leuk.
Alleen jammer dat ik er zo weinig verstand van heb maar hoop via deze
site enige kennis op te doen.
Groetjesss:)
 

WR1944

Oud hout
Welkom op dit houterige en tegelijk soepele forum. Je kan hier een hoop opsteken, vooral door te vragen. Dan gaan de sluizen van kennis en ervaring open. En men is gek op foto's van werkstukken. Laat je vooral niet intimideren door de makers van meubels van museumkwaliteit. Ook simpel werk wordt gewaardeerd.
Even geheel terzijde: als ik de naam Alie zie of hoor moet ik altijd aan een liedje van Annie M.G. Schmidt denken. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=szj_AG34HPE

Dit is niet persoonlijk bedoeld natuurlijk.
 

mus007

Nieuw lid
22 apr 2014
5
0
Hahahaha...had k toch beter niet mijn "echte naam" moeten vermelden!:cool:
Ik heb wel een paar fotootjes van m'n eerste frutsels hoor.
Waar kan ik die het beste parkeren op deze site?
Ennu....me niet gaan uitlachen dan hee!
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Foto's kun je plaatsen bij je bericht, maar je kunt ook een album aanmaken. Het handigste lijkt mij om in de juiste rubriek een nieuw onderwerp aan te maken met de foto's en wat begeleidende tekst.

Voor inspiratie, nieuwe ideeën en (vast ook) leuke ontmoetingen: 17 mei is open dag bij masave in Zwolle. Daar zullen ook veel mensen van het forum komen
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Welkom ! Eerste werkstukken zien er goed uit, ben erg nieuwsgierig naar de komende projecten. Er is weinig leuker dan lekker aan rommelen met hout....ik ga straks ook weer lekker ff bezig...
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Mooi gedaan voor je eerste frutsel prutsel werkjes zoals jij het aangaf.
Mocht ik van u zijn, steek er ééntje of meerdere tussen met een musje op en neem er een patent op.
Grapje hoor.
Ik ben benieuwd naar de komende projectjes.
Groeten, Sirjacobs Didier (België)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.