Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: "Klooster" tafel.

Dank voor de complimenten!

@Kor: van die stoel kan ik best een foto maken, maar ik heb geen foto's van het bouwproces. De foto's van de tafel zijn genomen omdat de klant dat graag wilde, normaliter vergeet ik het altijd. De lattenstoel is deel van mijn voorbeeld-tuinmeubilair wat ik laat zien als mensen zoiets willen hebben. Zat ook daar dan een draadje aan wagen, maar het is zeker geen hogere timmermanskunst

Groet, Rob.
    "I may be left handed but I am always right"

Knappe tafel en ditto uitvoering! Mag ik je vragen hoe je dat blad bevestigd hebt aan de sokkel?

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Kastanjeboom, dat is een beetje vragen naar de bekende weg.

Foto 6 laat de sleufgaten in de poten zien.

In de tekst van Rob staat:
    De liggers zijn met grove houtdraaibouten, beuken deuvels en witte houtlijm aan de poten bevestigd. De poten zijn met voldoende ruimte om werking op te vangen met houtdraaibouten aan het blad geschroefd.

Volgens mij ben ik te breedsprakig in mijn teksten, ze worden niet gelezen

Groets!!

Heckemann,ik heb je een PB gestuurd

@Rudy: ik heb niks ontvangen?

Groet, Rob.

Dit is al een wat ouder draadje, maar ik moest toch even zeggen dat ik dit een mooie stoere tafel vind hoor! Complimenten.
    Ook ik zou een paar dingetjes veranderen ivm smaak maar de zware bouw en de bouwkwaliteit staan mij wel aan! Heel vet!

Ik vind het een mooie tafel, als ik klant was had ik 'm iets langer gewild.

Hoe lang en breed is deze?

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Het lijkt me erg leuk om te maken, en het ziet er super strak uit op de foto. ik heb wel eens en soortgelijke project gedaan als theater vormgeving. Maar eerlijk gezegd vind ik de stijl erg lelijk. Een kennis van mij vaart op een charterboot en heeft in zn dagverblijf eiken houten versies die zijn ook lekker robuust. Geef mij maar een George Nakashima tafel.
    Ben erg benieuwd naar je verrijdbare gereedschapskast.

Forum Rechten