Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Zeer nette EMCO Emcostar combinatiemachine 220V met diverse hulpstukken

Hallo medeforumleden,

IK heb nog een zeer nette EMCO Emcostar staan op 220Volt 2 snelheden, het is een zeer veelzijdige combinatiemachine uit Oostenrijk (geheel aluminium behuizing dus geen roest) waarvan zijn reputatie en prestaties alom bekend zijn bij o.a. meubelmakers, meubelreparateurs en scheepstimmerlieden.

Makkelijk vervoerbaar in de kofferruimte van de meeste auto's dus kan zo mee naar iedere klus.

Er zit onder andere een zaagtafel, bandschuurmachine, schijfschuurmachine, lintzaag, decoupeerzaag, figuurzaag functie op en daarnaast een mini houtdraaigedeelte. Ook heb ik er nog wat onderdelen bij waarvan ikzelf niet eens weet waar ze precies voor dienen. De verstekgeleider zit er ook nog bij alsmede een opspanplaatje en meenemer voor het draaibankgedeelte, reserve schijfschuurschijven en bandschuurbanden en een gebruikershandleiding/onderdelenboek.

Alleen moet je er nog wat nieuwe lintzaagjes bij kopen mijn laatste is namelijk pas gebroken maar deze zaagjes kun je zo bijbestellen op internet.

Zal hem van het weekend onder het stof uithalen schoonmaken en wat foto's plaatsen.

Deze combimachine gaat weg omdat ik grotere losse machines heb aangeschaft en hierdoor de Emcostar voor mij overtollig is geworden, bovendien kan ik de ruimte goed gebruiken.

De prijs voor dit leuke handige machientje met alle toebehoren die ik er bij heb is Eur 250,- en hij is op te halen in Beerse (Belgie) of anders bij mijn schoonouders in Bavel (Nederland)

Groet Patrick
    Laatst gewijzigd door poemibol; 17-04-14 om 23:02.

Ik heb wel interesse, maar ik zou graag foto's willen zien.
    Groetjes Hans

Heren/Dames,

Waarschijnlijk heeft deze machine al weer een nieuwe bestemming voordat ik foto's kan plaatsen H.Katan heeft grote interesse ga waarschijnlijk aanstaande maandagmiddag met de machine bij hem langs..... das pas service hè!

Grt Patrick

Hij is verkocht aan Hans Katan! Hier kan een slotje op.......

Hans veel plezier er mee en succes met het maken van de draailier.

P.S.: Haal je hout voor de bouw van je instrumenten bij Massave hout Rick Koorman leuke spontane kerel met hart voor hout weet zeker dat het je zal bevallen en waarschijnlijk goedkoper uit bent als bij de fijhouthandel.

Grt. Patrick

Forum Rechten