Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13
    Junior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014

Wom uit Antwerpen stelt zich voor

Beste allemaal,

Ik heb al een hart voor hout sinds ik kind was maar op een of andere manier is het er pas laat van gekomen.
    Mijn naam is Wom, 45 jaar en vader van een peuter van bijna vier.
    Eerste jaar houtbewerking enkele jaren geleden gedaan. Tweede jaar kwam er niet meer van omwille van vaderschap. (huisman)
    Stilletjes aan verliefd geworden op japanse houtbewerking en beetje bij beetje wat japans handgereedschap gekocht en eerste stapjes gezet.

Later kwam er dan een ruimte waar ik ook al mijn elektrisch gerief kwijt kon (de garage werd te klein en het huis te stoffig). Met verstekzaag, paneelzaagje en freestafel (zelfbouw) geraakte ik al ver maar ik miste nog een schaafbank enzo.

Verleden week op een koopje gebotst, spaarpot is leeg maar ik ben een gelukkige "starter". Nu is het echt goed begonnen
    (de elektriciteit moet nog aangesloten worden en machines een onderhoud)

Hopelijk kan ik in de toekomst enkele leuke dingen posten. Voor ik begin rond te vragen, zal ik ook eerst mijn tijd nemen om het forum eens door te lezen.

Tot later en vriendelijke groet

Wom
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Welkom; en: mooie machines heb je staan, daar ga je vast nog lang & veel plezier van krijgen!

hoi welkom ,
    dat ziet er een geweldige start uit ;-)
    van waar uit het Anwerpse kom je ?
    grtz
    stefke

Junior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Atelier is in Borgerhout nabij het Krugerplein. Ik zelf woon niet (meer) in Antwerpen, verhuisd naar de voorkempen.

vg

Wom

Wom,
    Ik ben ergens in februari lid geworden aan deze forum en dit kan soms verslavend worden hoor.
    Je ziet veel en kan er veel bijleren.
    Ik ben ook een landgenoot van u net zoals Stefke, maar 'k ben van West-Vlaanderen;
    Welkom, Sirjacobs Didier.

Athanor
    Guest
    Welkom op het forum! Leuk weer een Hammer gebruiker erbij

Fons

Welkom Wom, fijn dat er weer eentje wat dichterbij woont

Ik heb een paar vragen voor je... pm me eens?

Zo da's n mooie ruimte! Daar zul je veel plezier van hebben. Welkom hier.

Weer een landgenoot er bij, welkom!

Forum Rechten