Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Elektra-Beckum HC260 M Vlak- en Vandiktebank bouwjr. 1992

Hallo medeforummers,

Hierbij bied ik aan een in perfecte staat verkerende Electra-Beckum HC260 M Vlak- Vandiktebank 220V uit 1992. Deze machine is zeer weinig gebruikt en van een oudere meneer (80+er) geweest die deze machine nieuw kocht toen hij met pensioen ging. Voor 95% enkel gebruikt om af en toe wat zachthout te vlakken en op dikte te maken om vogelhuisjes mee te maken. Heeft altijd binnen in een verwarmde schuur gestaan en is goed onderhouden. Laatste 5a6 jaar stilgestaan vanwege ziekte van zowel hijzelf als zijn vrouw. Man ging nu op appartement verzorgwoning wonen vandaar dat hij de bank wegdeed en ik hem kon overkopen. HELEMAAL COMPLEET INCL. NEDERLANDSE HANDLEIDING !!!

Foto's zeggen eigenlijk meer als genoeg machine is haast als nieuw.

Ik heb hem vandaag geheel nagekeken en getest en hij werkt echt perfect , hij staat nu bij mij in Beerse (België) zou er graag rond de €550,- voor hebben of doe een goed tegenvoorstel. (Evt. binnen 50a75km van Beerse kan ik hem brengen voor een kleine transportvergoeding c.q. wat appart mooi hout of een paar pilsjes)

Mochten er hier op het forum geen liefhebbers voor zijn zet ik hem binnenkort op marktplaats e.d.

grt. Patrick
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door poemibol; 14-04-14 om 01:18.

Ziet er mooi uit, tis dat ik al een Scheppach heb..
    groet
    Bert
    Let's make better mistakes tomorrow

Heb zelf een stukje zwitserse precisie Inca vandaar dat ik deze doorverkoop

Hoi Poemibol!

Ik heb wel interesse. Zal het deze avond eerst eens overleggen en dan stuur ik nog wel een berichtje.

Is die machine een verantwoorde keuze voor iemand die nog nooit met een vak-/vandiktebank heeft gewerkt?

Zeer verantwoord, bediening is niet moeilijk is in 10min uitgelegd alle draaiende delen kun je tijdens het vlakken met de beschermkappen afdekken dus ja het is vrij veilig. Maar zoals met alle machines moet je natuurlijk altijd goed oppassen en gefocust blijven bij waar je mee bezig bent.

Grt Patrick

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Deze machine stond vorige week voor mijn huis...moest me ernstig bedwingen....Leek me de machine voor gebruik in een kleine werkplaats. Echter kan ik dit mijn buren echt niet aandoen.
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Zjerardo (Koen) na aanleiding van jou privebericht heb ik je een berichtje teruggestuurd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poemibol Bekijk Berichten
    Zjerardo (Koen) na aanleiding van jou privebericht heb ik je een berichtje teruggestuurd

Beste medeforummers ons pas nieuwe forumlid Zjerardo (Koen) komt vanavond bij mij kijken naar deze mooie machine. Dus naar alle waarschijnlijkheid gaat deze vlak- vandiktebank naar een mooie nieuwe bestemming , Lichtaart vlak bij Bobbejaanland in de mooie Belgische Kempen

De vlak- vandiktebank is verkocht aan Koen!

Veel plezier er mee, ik weet zeker dat je een goede aankoop hebt gedaan en kom gerust nog eens langs dan zal ik je het houtdraaien eens demonstreren.

Slotje kan op deze advertentie

Groet Patrick

Forum Rechten