Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Te koop: lichttent 120x120x120 cm, wit

Wegens te grote objecten gebruik ik mijn lichttent niet meer.
    Hij is 120x120x120 cm, incl. losse witte en zwarte achtergrond.

Hij kwam klein opgevouwen aan, maar enthousiast als ik was heb ik niet opgelet hoe hij opgevouwen was,
    dus verzenden is nu geen optie meer (opvouwen lukt tot ongeveer 120x120x20 cm, maar dat is nog te groot
    voor verzenden).

Ik wil er graag 50 euro voor hebben, en hij is af te halen in Beneden Leeuwen.

Jurriaan,

opvouwen en is op diverse sites terug te vinden. Bijvoorbeeld http://www.lighttent.eu/folding.php

gr. Ronald

OK, nu is verzenden ook mogelijk. Kom op mensen, verbaas vriend en vijand met je hippe foto's - koop een lichttent!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurriaan Bekijk Berichten
    OK, nu is verzenden ook mogelijk. Kom op mensen, verbaas vriend en vijand met je hippe foto's - koop een lichttent!
    Heb er al een (of eigenlijk twee...). Opvouwen doe je precies zoals je een fietsbuitenband in drieën vouwt om hem in je fietstas mee te nemen... En er bestaan ook opvouwbare insectennetten (vlindernetten) die je op die manier in je achterzak kunt stoppen.

Forum Rechten