wie heeft er ervaring met gereedschap van CMT

marcomatt

Actieve deelnemer
6 mrt 2014
55
0
Den Haag (ZH)
Ik heb via via een catalogus in handen gekregen van CMT is niet heel goedkoop maar ook niet schreeuwend duur.
mijn vraag is hoe is de kwaliteit van dit spul ?
 

tjakko

Nieuw lid
13 feb 2011
22
0
Hallo marcomatt ik ben in bezit van meerdere frezen van het merk cmt en deze bevallen mij tot dusverre uitstekend.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Het is een wereld wijd erkend kwaliteitsmerk. Voor een belangrijk stuk gereedschap dat vaak dient mag je ervoor kiezen, maar niet bij alles is de prijs/kwaliteits verhouding even gunstig.
 

bri

Actieve deelnemer
17 nov 2009
301
1
Nog een paar pluspunten:
- de catalogus is erg goed, grote, duidelijke tekeningen van de freesjes, je ziet precies wat je krijgt,
- zeer goede besteldienst, zonodig laten ze iets vanuit Italië rechtstreeks naar je huis sturen.

De prijzen zijn wat lager dan van Rvs of Festool; of er kwaliteits verschil is: ik denk het niet. Vergelijk het maar met VW versus Mercedes: degelijk en betrouwbaar, maar niet zo duur...

Ik heb een stuk of 12 van hun bovenfreesjes, en ben er zeer tevreden over.
 

ewoudk

Actieve deelnemer
16 apr 2013
305
9
Bollenstreek
Ik heb n stuk of 7 bovenfreesjes, en die bevallen prima, mn 6mm groeffrees(zo een met n spiraal vorm) houd het er iig al langer uit dan de 4 groeffreesjes die hem voor gingen, waren wel goedkoper, oa black n decker, KWB en ecotools..

Heb ook n digitale hoekmeter maar die is gewoon met hun logo geleverd, ik heb hem al met 5-6 andere logo's voorbij zien komen.
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Ik gebruik ook regelmatig CMT frezen en tot op heden met veel plezier en zonder enige problemen.
Zelf koop ik ze via een bekende veilingsite van een Italiaanse handelaar, scheelt zo'n 30% met de lokale prijzen...
 

Kris75

Actieve deelnemer
21 okt 2012
72
41
******
CMT is een merk van snijgereedschappen voor de professionele houtbewerker, met een zeer goede prijs/kwaliteits-verhouding.
Wij gebruiken al jaren dagelijks gereedschap van dit merk in onze werkplaats, zeer tevreden van.
 

Hugo

Actieve deelnemer
21 sep 2008
39
0
Ik heb een setje forstnerboren van CMT en die bevallen me goed. Ook de bovenfreesjes zijn van goede kwaliteit.
 

KevinD

Actieve deelnemer
11 apr 2013
71
0
Ik gebruik ook regelmatig CMT frezen en tot op heden met veel plezier en zonder enige problemen.
Zelf koop ik ze via een bekende veilingsite van een Italiaanse handelaar, scheelt zo'n 30% met de lokale prijzen...

Bedankt voor de link! Heb een bestelling gedaan waar ik ongeveer +-40% korting kreeg in vergelijking met prijzen van online winkels, had de 23ste betaald, die had het geld ontvangen op de 25ste en dezelfde dag heeft ie het verzonden...vanmorgen lag het pakketje (zeer goed verpakt) al thuis!
Een aanrader dus! :)

Groetjes,
Kevin

edit: indien je meerdere objecten besteld bij hem, mail hem of je geen extra korting krijgt...die heeft zonder probleem nog extra korting!
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Bedankt voor de link! Heb een bestelling gedaan waar ik ongeveer +-40% korting kreeg in vergelijking met prijzen van online winkels, had de 23ste betaald, die had het geld ontvangen op de 25ste en dezelfde dag heeft ie het verzonden...vanmorgen lag het pakketje (zeer goed verpakt) al thuis!
Een aanrader dus! :)

Groetjes,
Kevin

edit: indien je meerdere objecten besteld bij hem, mail hem of je geen extra korting krijgt...die heeft zonder probleem nog extra korting!

Blij te horen dat het jou ook goed is bevallen; ik heb zelf inmiddels 2 maal bij hem besteld en beide keren met hetzelfde, positieve resultaat!
groets,
Erik
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.