Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

wie heeft er ervaring met gereedschap van CMT

Ik heb via via een catalogus in handen gekregen van CMT is niet heel goedkoop maar ook niet schreeuwend duur.
    mijn vraag is hoe is de kwaliteit van dit spul ?

Hallo marcomatt ik ben in bezit van meerdere frezen van het merk cmt en deze bevallen mij tot dusverre uitstekend.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Het is een wereld wijd erkend kwaliteitsmerk. Voor een belangrijk stuk gereedschap dat vaak dient mag je ervoor kiezen, maar niet bij alles is de prijs/kwaliteits verhouding even gunstig.

Alleen nog maar ervaring met hun bovenfreesjes en die vind ik doorgaans top. En hun assortiment is eindeloos.

Nog een paar pluspunten:
    - de catalogus is erg goed, grote, duidelijke tekeningen van de freesjes, je ziet precies wat je krijgt,
    - zeer goede besteldienst, zonodig laten ze iets vanuit Italië rechtstreeks naar je huis sturen.

De prijzen zijn wat lager dan van Rvs of Festool; of er kwaliteits verschil is: ik denk het niet. Vergelijk het maar met VW versus Mercedes: degelijk en betrouwbaar, maar niet zo duur...

Ik heb een stuk of 12 van hun bovenfreesjes, en ben er zeer tevreden over.
    Hout Moet...

Ik heb n stuk of 7 bovenfreesjes, en die bevallen prima, mn 6mm groeffrees(zo een met n spiraal vorm) houd het er iig al langer uit dan de 4 groeffreesjes die hem voor gingen, waren wel goedkoper, oa black n decker, KWB en ecotools..

Heb ook n digitale hoekmeter maar die is gewoon met hun logo geleverd, ik heb hem al met 5-6 andere logo's voorbij zien komen.

Ik gebruik ook regelmatig CMT frezen en tot op heden met veel plezier en zonder enige problemen.
    Zelf koop ik ze via een bekende veilingsite van een Italiaanse handelaar, scheelt zo'n 30% met de lokale prijzen...

CMT is een merk van snijgereedschappen voor de professionele houtbewerker, met een zeer goede prijs/kwaliteits-verhouding.
    Wij gebruiken al jaren dagelijks gereedschap van dit merk in onze werkplaats, zeer tevreden van.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinker55 Bekijk Berichten
    Ik gebruik ook regelmatig CMT frezen en tot op heden met veel plezier en zonder enige problemen.
    Zelf koop ik ze via een bekende veilingsite van een Italiaanse handelaar, scheelt zo'n 30% met de lokale prijzen...
    linkje?

Ik heb een setje forstnerboren van CMT en die bevallen me goed. Ook de bovenfreesjes zijn van goede kwaliteit.

Forum Rechten