Tuinbank

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Wat een snelle klus moest worden(paar balkjes vervangen) is uitgedraaid in een nieuwe bank!
Het moest een renovatie worden, oude versleten planken vervangen door nieuwe.
Maar de persoon vond het toen helemaal niets meer en het werd dan maar een oud onderstel met nieuwe balkjes.
2014-04-05 13.03.52.jpg
 

roeliepoelie

Actieve deelnemer
6 sep 2011
504
3
Heb je hier eikenhout voor gebruikt? en nog behandeld met iets.
Heb zelf hier ook nog zo'n bank staan en wil die dus gaan bekleden met eiken plankjes, behandeld met uv schutz van osmo.
Zit hier ook in het midden nog een steun?
Ziet er goed uit
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Heb je hier eikenhout voor gebruikt? en nog behandeld met iets.
Heb zelf hier ook nog zo'n bank staan en wil die dus gaan bekleden met eiken plankjes, behandeld met uv schutz van osmo.
Zit hier ook in het midden nog een steun?
Ziet er goed uit

Het is eikenhout, tot nu toe onbehandeld.
Er zit in het midden geen steun, dus ze veert wat door.
Ik ben er niet tevreden mee, ik had de bank wat smaller gemaakt(180cm) of gewerkt met een oversteek van +-20cm zodat de steunen wat dichter naar het midden verschuiven voor het door veren wat te verminderen.
Maar ja klant is koning!

Mvg,
Rudy
 

roeliepoelie

Actieve deelnemer
6 sep 2011
504
3
Ik heb bij onze bank ook een strip in het midden, hij buigt niet door.

Nog wel een vraagje over je slotbouten. Heb je die van RVS gemaakt, of gewoon verzinkte gebruikt?
Wil onze bank dus ook van eiken gaan maken, ban bang dat de gewone slotbouten gaan roesten icm met het eiken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.