Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Talking Vogelhuisje uit uitgeholde goudenregen met dak van inlands noten en staart van peren

Mijn schoonmoeder wou nog een vogelhuisje voor in de tuin. Schoonvader was al driftig aan het timmeren gegaan maar dat zag er niet uit dus heb ik dat mensje maar een plezier gedaan en deze voor haar gedraaid. Ze is er content mee geschuurd tot korrel 400 2 laagjes tuinmeubelolie en met blanke vernis nagespoten.

Vond hem zelf iets te grof van vorm en grootte maar zo lang schoonmoeder er gelukkig mee is vind ik het best...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

erg leuk!

en handig dat het ding in de grond blijft steken als de ketting het zou begeven

Ik zou de kop van de tekst wijziging in exclusief vogelhuisje. Wel toepasselijk met zulke mooie houtsoorten. Ik zou hem voor mijn schoonmoeder van een andere vorm voorzien. Hierover zal ik verder niet uitwijden.

Prachtig vogelpaleis. Enige waar ik vraagtekens bij heb is de grootte van de poort.

Poort is rond 32mm en de garage moet ik nog bouwen

Mooi gedaan. Wat je ook niet moet doen voor een schoonmoeder hé.

Ik zou de titel veranderen in 'kunstwerkje waar vogels ook in kunnen'; werkelijk erg leuk en mooi uitgevoerd.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Wow....je gaat daar een vogeltje erg blij mee maken!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Forum Rechten