Nieuw type werkbank

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Grr… zal je net zien: ben ik lekker bezig met m'n Anarkissie, komt Veritas met de perfecte oplossing, die STORE. Het enige nadeel is dat je de vloer een beetje vrij moet houden.

Die dog holes kosten trouwens ook niks daar zeg! Weet iemand of die ook los te verkrijgen zijn?
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Elk jaar rond deze tijd komt Veritas met hun meest vernieuwende product van het jaar en laat de hele wereld wankelen.
Ook dit jaar weer, steeds is er een heldere , lange uitleg bij.

citaat van de Veritas geniën over hun nieuwste schok:

"The Veritas VOUBO (Vertically Oriented Utility Bench Offering) is clearly positioned to give the pedestrian ROUBO (Rickety Old Urbane Bulky Obstacle) a serious challenge."

Ze zijn rond deze tijd meestal ook iets guller, kijk maar naar de laatste prijs die ze opgeven, wat je er gratis bij kunt bestellen.

Werkelijk het meest vernieuwende merk ter wereld

Dank Rendew, ik had er niet aan gedacht om zelf te kijken naar het te verwachtte Veritas nieuws

groeten,
Ornament,
http://www.houtsnijden.eu
 

WR1944

Oud hout
Volgens mij hebben ze het idee van Workmate gepikt. In hun advertenties lieten ze zien hoe makkelijk je de ingeklapte werkbank aan de muur kon hangen. Ik had in een ver verleden m'n Workmate aan de muur hangen en een paar keer heb ik de klemmogelijkheid gebruikt om snel even een simpel klusje te doen.
Dat je met 1 april grappen soms te wantrouwend kan zijn bleek een paar jaar terug, zeker als je nog niet zolang in een "vreemd" land bent. Toevallig op 1 april zaten we ergens te eten en er was ruimte voor een toetje. Iemand uit het gezelschap bestelde doughnut holes. Ik zei gelijk dat ik die dan wel eens zou willen zien, denkende dat ze mij als buitenlander voor de gek wilde houden. Ik kreeg een smakelijke portie ronde dingen voorgezet die de maat hadden van bitterballen, met poedersuiker bestoven. Daar was niks mis mee.
http://www.tablespoon.com/recipes/doughnut-holes/91dba843-9a2d-454a-83ca-3e745cc1a8eb
 

Robert Hardwoodie

Actieve deelnemer
15 feb 2013
615
1
beetje offtopic,

Maar dat filmpje in 3min 2 dovetails maken is wel lachwekkend haha.
Je ziet het zaagje alle kanten opwiebelen 1 zacht tikje met het bijteltje en floep 2 perfect passende zwaluwstaarten:p
 

Caspar Labarre

Actieve deelnemer
4 okt 2008
677
0
Ja binnekort bestel ik de veritas special custom zweetdoek, de pannekoekenmix heb ik al binnen, jammer dat de veritas pannekoeken steelpan boven mijn budget is, zal wel komen omdat ie bevel up is..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.