Open Huis Masave Hout / Houtdag

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
Hallo,

Helaas kan ik niet komen. Ik heb nare verplichtingen van 31/2 weken in het spaanse land. Zeker een 1000km fietsen op de racefiets met mijn echtgenoot en wanneer het een beetje waait ook nog windsurfen, in de zon liggen en al die andere werkzaamheden op een camping. Jammer hoor, misschien dat het de volgende keer wel lukt.

Groet Jos
 
A

Athanor

Guest
Gosh dat zijn vervelend verplichtingen;);)
Sterkte ermee!

Fons
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@bramhermans : Je bent meer dan welkom, we hebben geen maximum voor deze dag....

De voorbereidingen zijn nu echt begonnen. Het is even afwachten wat t weer doet deze dag. Natuurlijk hopen we op zonneschijn !!
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
Naast het bekijken van diverse demo's en het rondsnuffelen in t hout zal er ook voorjaarshoning te koop zijn. Een bevriend forumlid bleek honing te maken....en als ik ergens gek op ben naast hout dan is dat honing !!
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Ook nog honing, jeetje. Da's wel erg lekker... Je hebt hopelijk geen mobiel pinapparaat daar? Anders moet ik gaan kijken hoe ik een aanhanger achter de trein krijg straks :)
 

Reinoud

Actieve deelnemer
23 nov 2012
348
0
Dendermonde
Ik ga er helaas niet bij kunnen zijn, ik heb geen vervoer :(. Ik wens iedereen in elk geval veel plezier en hoop dat jullie veel foto's nemen :).
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Is er iemand die in de buurt van Wom woont (Zoersel-Belgie) en die ook naar Zwolle komt?
Hij heeft nog een schaaf voor me.
 

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
Ik kom ook weer, lekker hout snuiven:).
En ik zoek nog diverse Nederlandse houtsoorten voor het volgende schilderij.

Nog iemand die mee wil rijden?
De rit gaat vanaf Heerenveen richting Wolvega, Steenwijk Meppel.
Moet ik de afzuiger meenemen of is het stofvrij genoeg daar?

Groeten,

Kor
 

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
264
154
Nijmegen
Helaas kan ik zaterdag niet langskomen. Ik heb al een andere open dag bij een meubelmakerij. Op zich wel jammer, ik heb me de vorige keer enorm vermaakt. Zeker op de houtzolder. Misschien maar eens een aparte afspraak maken.

Groeten,

René
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
@kiesvoorhout : Ik zal alles netjes stofzuigen.....nou ja.....zoveel mogelijk dan;)

@vener : Dan kiezen we toch een ander moment, geef maar een seintje wanneer je langs wilt komen
 

Deeka

Actieve deelnemer
5 apr 2013
82
0
Zaanstad
Dag Rick, je kunt nog 2 extra bakkies koffie zetten. Ik heb m'n collega overgehaald om te komen. dus 2 man erbij. ;-)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@deeka: Gezellig !!

Helaas gaat de verkoop van de honing niet door.....dit hoorde ik vandaag....

Vandaag zijn we druk geweest met t uitzoeken van hout....veel hout....heeel veel hout....allemaal kleine stukjes ebben,palissander,eik,padoek,esdoorn enz enz.... We gaan daar een hele tafel mee vullen....Van grote stukken (complete stammen letterhout) tot kleine stukjes(aantal dozen met zaagrestanten).....

Ik heb er al enorm zin in !!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@joopvommen: Gezellig !!

Vanmorgen zijn we weer een stukje opgeschoten met het uitzoeken van t hout....Niet echt een fijne planning zo vlak voor t open huis maar soms krijg je zo'n kans he....

Donderdag en vrijdag : aanvegen, stofzuigen en klaarmaken van de werkplekken!! Zaterdagochtend doen we de laatste dingetjes en dan kan het feest om 13 uur beginnen !!!
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
244
1
Ik zou graag komen maar ik ben bang dat het voor mij te druk zal zijn, dat is altijd een afweging die ik moet maken vanwege mijn ADD. Te veel prikkels maken zo'n dag heel erg vermoeiend en ik wil ook nog wat hebben aan mijn zondag. Dus ik kom graag als het wat minder druk is. Al is de verleiding altijd groot, dat blijft . En ik moet uit Eindhoven komen met het OV dat maakt het ook lastiger :)
Ik wens jullie allemaal veel plezier. En ik kom graag een andere keer .
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.