Open Huis Masave Hout / Houtdag

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
De eerste 50 aanmeldingen zijn binnen !! ;) Natuurlijk hoef je je niet echt aan te melden maar t is wel handig wanneer we een beetje een inschatting kunnen maken hoeveel mensen er komen...
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Er komen ook al wat bestellingen binnen. Het is inderdaad aan te raden om je specifieke houtwensen van te voren op te geven. Op de dag zelf heb ik namelijk relatief weinig tijd om iedereen te helpen. Ook kunnen we dan natuurlijk het hout niet schaven of zagen. Er komt een speciale plek waar iedereen zn bestellingen kan ophalen. Forumlid GAV zal weer deze kraam bemannen. hier zullen dan ook de woodworking.nl shirts te koop zijn !!!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@wim : ik zal mijn gordijnen meenemen....

@dehoutdraaierij....Dat ligt eraan he....1 patatje per cm dikte aan krullen....Dus als je aan t einde van de middag tot je knieen in de krullen staat dan komt dat wel goed:D
 

Arnoud Delporte

Actieve deelnemer
29 sep 2013
50
0
Ik had me echt voorgenomen om thuis te blijven. Echt waar. Maar als Danny van de planning niet zorgt dat ik dat weekend moet werken dan sta ik niet in voor de gevolgen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.