Open Huis Masave Hout / Houtdag

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
Hallo allemaal,

Vorig jaar hebben we onze eerste open huis gehouden in de loods en dat is ons erg goed bevallen. Ook de reactie's waren allemaal positief en dat deed ons besluiten om dit jaar weer een vergelijkbare dag te organiseren. De exacte invulling van de dag is aan t einde van deze week hopelijk bekend maar ik kon eigenlijk niet wachten op alvast dit bericht te posten !! Naast het bekijken van onze werkplaats en de houtwinkel komen er weer een aantal houtbewerkers langs om te laten zien wat zij allemaal met hout maken en hoe zij t maken .

Datum
17 mei 2014

Tijdstip
13.00-17.00

Locatie
Gasthuisdijk 8, Zwolle

We verwachten weer een heleboel mensen. Het zou voor ons makkelijk zijn wanneer je even aangeeft of je die dag langs komt zodat we een beetje rekening kunnen houden met de planning.

Hopelijk tot 17 mei !!

Geertje en Rick
 
A

Athanor

Guest
Mooi! Kunnen we het voor de verandering weer eens over hout hebben;););)

Ik kom zeker!

Fons
 

Niek

Nieuw lid
24 mrt 2014
2
0
Dronrijp
Leuk initiatief!

Zelf ben ik behoorlijk nieuw op het forum dus gelijk een goede manier om wat nieuwe contacten op te doen.

Ik kom ook een kijkje nemen.

Niek
 

coonman

Actieve deelnemer
1 jan 2012
132
0
Almere
rick,
count me in, heb ik nog even goed de tijd om na te denken over wat ik allemaal ga kopen.
 

jonas1979

Actieve deelnemer
6 apr 2012
73
0
Huizen
Ik kan kiezen....

Of naar mijn narrige schoonmoeder op de stoffige bank, met n lauw kopje thee, praten over haar reuma tenen en haar slechte stoelgang..
Of naar n leuk stel kerels, met n heerlijke kop koffie, praten over een gedeelde passie, kijken naar prachtige werkstukken en zien hoe t gemaakt wordt....

Mmmmm lastige keuze ;-) ;-)

Ben erbij !!!!!!!!!!!!!!!!
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
Forummers,

Het programma is bijna klaar. Het is erg leuk dat iedereen weer mee wilde werken aan het organiseren van deze dag. Onderstaande houtbewerkers laten zien wat zij allemaal met hout maken.

Jan Pranger
*houtdraaien oa het draaien van een bal

Ronald Kanne
*houtdraaien , schalen draaien

Roeland Brekelmans
handmatig houtbewerken

Andre Baeck (tuoh)
*maken van spindels met zijn eigengebouwde machine

Meron Brouwer
*miniatuur houtsnijwerk

Margot (Margeaux sieraden)
*houten sieraden

Marco Krijger
*elektrische gitaarbouw en toebehoren

Wim Seegers
*akoustische gitaarbouw

Verder zal er een kraampje staan met stukken houten de originele woodworking.nl shirts. Wil je dus graag zo'n gaaf shirt aanschaffen dat is dit je kans !

Voor koffie/thee en koek wordt gezorgd !!

Mochten er verdere ontwikkelingen zijn dan horen jullie dan zsm !
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik ga mijn best doen ook te komen kan ik meteen het nuttige met het aangename verenigen (haak/hout ;-))
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.