Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 12 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 117

Open Huis Masave Hout / Houtdag

Hallo allemaal,

Vorig jaar hebben we onze eerste open huis gehouden in de loods en dat is ons erg goed bevallen. Ook de reactie's waren allemaal positief en dat deed ons besluiten om dit jaar weer een vergelijkbare dag te organiseren. De exacte invulling van de dag is aan t einde van deze week hopelijk bekend maar ik kon eigenlijk niet wachten op alvast dit bericht te posten !! Naast het bekijken van onze werkplaats en de houtwinkel komen er weer een aantal houtbewerkers langs om te laten zien wat zij allemaal met hout maken en hoe zij t maken .

Datum
    17 mei 2014

Tijdstip
    13.00-17.00

We verwachten weer een heleboel mensen. Het zou voor ons makkelijk zijn wanneer je even aangeeft of je die dag langs komt zodat we een beetje rekening kunnen houden met de planning.

Hopelijk tot 17 mei !!

Geertje en Rick

Athanor
    Guest
    Mooi! Kunnen we het voor de verandering weer eens over hout hebben

Ik kom zeker!

Fons

Ik had hem al vrij staan voor je.
    Ik kom.

Leuk initiatief!

Zelf ben ik behoorlijk nieuw op het forum dus gelijk een goede manier om wat nieuwe contacten op te doen.

Ik kom ook een kijkje nemen.

Niek

Hoi Rick,
    De datum stond al vanaf de allereerste aankondiging in mijn agenda.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

rick,
    count me in, heb ik nog even goed de tijd om na te denken over wat ik allemaal ga kopen.

Ik doe mee!

Er van uit gaande dat ik dan niet hoef te werken, ben ik ook weer van de partij

Ik kan kiezen....

Of naar mijn narrige schoonmoeder op de stoffige bank, met n lauw kopje thee, praten over haar reuma tenen en haar slechte stoelgang..
    Of naar n leuk stel kerels, met n heerlijke kop koffie, praten over een gedeelde passie, kijken naar prachtige werkstukken en zien hoe t gemaakt wordt....

Mmmmm lastige keuze ;-) ;-)

Ben erbij !!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kom ook weer Rick.

Forum Rechten