vlak en vandiktebank van Dewalt ?

boeda

Actieve deelnemer
6 dec 2013
38
2
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en had graag gebruik gemaakt van jullie advies.
Ik zou mij graag de vlak en vandiktebank van Dewalt type D27300 aankopen, zijn er onder jullie die hier ervaring mee hebben?
Alle info is welkom ook eventuele alternatieven in de prijsklasse, zo heb ik ook de HBM300 bezien maar dit merk is mij totaal onbekend.

Bedankt
Benny
 

Sebm

Nieuw lid
31 dec 2013
23
0
Geen antwoorden helaas, ben zelf ook op zoek naar dezelfde informatie. Heeft u hem toevallig gekocht?
 

boeda

Actieve deelnemer
6 dec 2013
38
2
Ik ben uiteindelijk voor de Scheppach plana 3.1c gegaan dit is het model 2014 en is van kostprijs ongeveer gelijk. Deze keuze heb ik gemaakt omdat hier in de buurt van Beveren-waas een firma is die deze kan leveren en bij eventueel problemen ook garant staan voor de service. Wacht nu op de levering, zal mijn ervaringen hier ook meedelen.
 

Sebm

Nieuw lid
31 dec 2013
23
0
Bedankt voor je reactie. Ik zal die Scheppach ook eens gaan bekijken. Ik zit nu ook een beetje te twijfelen of ik niet toch eerst alleen een vandiktebank koop ipv een combi.

Edit: het is wel lastig om Scheppach verkopers in mijn omgeving te vinden (ik ben een Nederlander, maar woon in Belgie). Liefst koop ik online, maar dat lijkt niet mogelijk. <strike>Ik heb ook geen prijzen kunnen vinden. Ik ben niet een superfan van deze manier van verkopen als ik eerlijk ben.</strike>
 
Laatst bewerkt:

boeda

Actieve deelnemer
6 dec 2013
38
2
Bij www.scheppach.nl kan je online kopen en vind je ook de prijzen, zij zijn invoerder voor België en Nederland. Op hun site vind je de plana 3.1c nog niet maar wel op de officiële site www.scheppach.com in Duitsland. Ook hier vind je prijzen.
 
Laatst bewerkt:

Sebm

Nieuw lid
31 dec 2013
23
0
Ah super, I stand corrected. Ik had wel op de duitse site gekeken, maar vond de prijzen niet. Maar wel op de NL site. Nogmaals bedankt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.