Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Samenwerking met Centrum Hout in Almere

Beste Forummers,

Afgelopen donderdag waren we voor de tweede keer bij Centrum Hout in Almere op bezoek. Eind vorig jaar was ik daar al eens samen met Jan Pranger op bezoek geweest om te kijken of we ook wat meer zouden kunnen samenwerken. Afgelopen week is dat in een wat grotere setting van beide kanten uitgesproken en het eerste commitment is, dat we gezamenlijk volgend jaar de Open Dag Hout gaan organiseren. Dat is natuurlijk prachtig nieuws en een mooie erkenning van al die forummers die zo enthousiast met hout bezig zijn. Bij dit gesprek waren ook de forumleden, Kor (kies voor hout), Athanor, Jan Pranger en Pieter O'Peaty aanwezig. Rick Koorman kon helaas niet. Kor heeft dit ooit allemaal geïnitieerd, door Woodworking.nl in 2010 bij de Open Dag Hout in Drachten te betrekken. Daarna waren we er ook bij in Eindhoven.
    Ik ga jullie tzt helemaal op de hoogte brengen van de plannen en zal ook zeker een beroep gaan doen op jullie om het tot een geslaagd festijn te laten komen. Als iemand al een idee voor een lokatie heeft, dan kunnen we die discussie hier al vast gaan starten.

jaap

Aanstaande 14 mei is er weer een bijeenkomst. Dan gaan we verder met de voorbereiding.
    Zo Jaap al vroeg: wie weet een geschikte locatie.
    Plaats: midden-nederland of iets zuidelijker i.v.m. onze Belgische vrienden.
    Accommodatie: goed bereikbaar - ingericht voor catering en het ontvangen van grote groepen (dus toiletten etc.) - krachtstroom - stevige vloer i.v.m. machines - ruime parkeergelegenheid en liefst groot buitenterrein (denk aan houtzagen/carving) - zo mogelijk een passende "houtomgeving".
    Ik zie graag jullie reacties tegemoet! Dan probeer ik een topdrie lijst te maken.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Hi,

Hoeveel vierkante meter is er nodig voor alle stands? Gaat t om een terrein buiten of ook binnen? Is regio t gooi eventueel een gunstige locatie?

Groet,

Jonas

Hallo Jonas.
    Binnen is het belangrijkste. Buitenruimte mooi meegenomen. Faciliteiten zijn belangrijk.
    Mijn eerste inschatting is een ruimte (hal) van circa 2000 m2.
    Uiteraard het liefs gesponsord.
    Bij voorkeur niet noordelijker dan het Gooi.
    Zit meer te denken aan Zuid-Holland/Brabant.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Jan,
    Je zou kunnen denken aan De Ploeg Bergeijk waar we een demodag gehad hebben.
    Contact persoon daar voor is Piet Theuws.
    maar misschien wel iets te ver naar Belgie

Eventueel een balletje opgooien bij het HMC? Amsterdam is wat ver naar het noorden maar Rotterdam is van de meeste kanten redelijk goed bereikbaar. De mensen van het HMC staan vaak wel open voor dingen die houtbewerking onder de aandacht brengen.

Als er voor Amsterdam gekozen kan worden zou ik het NDSM terrein voorstellen. Prachtige gebouwen, fantastische sfeer, genoeg plek, alle faciliteiten aanwezig...

Maar waarschijnlijk te noordelijk...
    Laatst gewijzigd door jonas1979; 28-04-14 om 19:58.

Eventueel een balletje opgooien bij het HMC? Amsterdam is wat ver naar het noorden maar Rotterdam is van de meeste kanten redelijk goed bereikbaar. De mensen van het HMC staan vaak wel open voor dingen die houtbewerking onder de aandacht brengen.
    De parkeermogelijkheden bij het HMC Rotterdam is nogal beroerd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan van der Ploeg Bekijk Berichten
    Ik was altijd op de fiets en heb daar niet zo op gelet. Het viel me wel op dat er soms auto's heel creatief geparkeerd stonden, dus het zou best kunnen kloppen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan van der Ploeg Bekijk Berichten
    Als de school niet open is voor normale schooldagen en de voetbalclub speelt niet. dan kan je redelijk parkeren op de grootte parkeerplaats. Afhankelijk van het aantal mensen dat komt.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten