Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

beitel stanley schaaf no.10

Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is erik heere ik ben meubelmaker en creatief timmerman ik heb in 2006 het hmc college kader 4 in amsterdam afgerond en sindsdien bezig als zelfstandig meubelmaker(www.heereshuys.nl)

Ik heb een prachtige oude schaaf van stanley een no 10 gemaakt in usa een oudje. Helaas is mijn beitel zo goed als op weet iemand waar je nog van dit soort beitels kan kopen?

Vr. grt. erik heere

Welkom. Classic Hand Tools heeft ze, tweede van boven, RI001.

Arthur

Ik zou ducotools (http://www.ducotools.eu/) ook even proberen...

Hoi Nick,
    Ik heb ducotools al benaderd met deze vraag, maar ze konden me niet helpen.
    grt erik

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timmerik Bekijk Berichten
    Hoi Nick,
    Ik heb ducotools al benaderd met deze vraag, maar ze konden me niet helpen.
    grt erik
    Op Woodworking.nl zitten keigoeie en behulpzame houtbewerkers . Maar nu je zo goed geholpen bent willen we ook wel zien wat je zelf al zo maakt.

jaap

Hoi Jaap,

Om een goed overzicht te krijgen kun je het beste even op www.heereshuys.nl of www.facebook.com/heereshuys kijken.
    Maar hieronder dan toch even wat plaatjes waar ik op het moment mee bezig ben. Drie vitrine kastjes van inlands europees noten en eiken met veel zwaluwstaart verbindingen, 72 stuks het was al weer een paar jaar geleden dat ik me daar aan waagde, dus weer even inkomen maar ik moet zeggen dat het prima ging.
    DSCF2772.jpg DSCF2774.jpg Leuk dat ik dit forum ontdekt heb, ik zal er vast en zeker vaker op te vinden zijn.

grt. erik

Welkom Erik

Regelmatig zie ik je werk al voorbijkomen en elke keer weet je me weer te verrassen met je vakwerk, gij zijt goed bezig !
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Forum Rechten