Hoe steekt deze verbinding in elkaar?

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Nou, ik ben wel erg benieuwd naar de versie van de mensen die denken de puzzel opgelost te hebben. En dan niet in hardschuim, daar kun je wel erg makkelijk met foefelen...
Als ik dit raadsel opgelost zou hebben zou ik niet kunnen wachten om het in praktijk te brengen.
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Nou, met veel geklooi in TurboCad heb ik dan een versie die technisch gezien werkt. En meteen zie ik dan een manier om die te verbeteren en een versie waarvan ik bijna denk "Da's valsspelen" :)
En de volgende dag onder de douche bedenk ik dan dat de rondjes aan de verkeerde kant van de tanden zitten :rolleyes: Terug naar de tekentafel...
 

Douwe

Actieve deelnemer
1 sep 2013
307
27
Drenthe/Groningen
En de volgende dag onder de douche bedenk ik dan dat de rondjes aan de verkeerde kant van de tanden zitten :rolleyes: Terug naar de tekentafel...

Heb ook vannacht nog zitten twijfelen aan de oplossingen, blijft toch in je hoofd rondspoken :p. De middelste verbinding in mijn overzicht heeft ook de rondjes aan de verkeerde kant van de vingers.

Ik heb inmiddels wel een artikel gevonden wat de "hawks nail joint" in detail uitlegt, helaas staan er geen andere verbindingen van kintaro in het artikel.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.