10 jaar oud en nog nooit uit de verpakking geweest... !?

RadiusNieuws

Actieve deelnemer
25 jul 2017
41
1
Beste Vels, ik kan mij voorstellen dat er binnen afdelingen van Radius soms enige terughoudendheid bestaat om persoonlijke gegevens van leden te verstrekken. Toch vind ik dat we onze leden wat meer service moeten bieden. Ik adviseer je om een mailtje met je naam en adres te sturen naar: secretaris@houtdraaien.com. We gaan dan ons best doen om je met een afdeling of lid van Radius in contact te brengen.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Inderdaad word er wel vaker geopperd dat een lid van radius een ander misschien kan verder helpen
Ik heb het daar wel eens over gehad met iemand van Radius en die vertelde dat er bij een aantal afdelingen een soort van leermeesters zijn die graag wat kennis overdragen en een ander opweg helpen
Hoe dat verder in zijn werk gaat weet ik nog niet zo goed, zelf heb ik pas enkele keren de bijeenkomsten bezocht

Leuk om met andere draaiers contact te hebben
Binnen onze afdeling is er voor elke bijeenkomst een soort van opdracht (geen idee of dat overal zo is) doordat je een (min of meer) verplicht stuk moet maken leer je daar van en aan de hand van punten waar je tegen aan loopt kun je ook vragen stellen

Niet elke houtdraaier is ook online actief (iets mee leeftijd enzo ;)) dus het contact zal dan via de afdeling gaan en dan loop je natuurlijk tegen privacy issues aan

Geef de moed niet op, bezoek de bijeenkomsten, dan weet men wat voor vlees ze in de kuip hebben
 

Vels

Actieve deelnemer
12 jun 2016
103
3
Hellendoorn
Inderdaad, bijeenkomsten bezoeken, dit werd mij ook door het secretariaat van Radius geadviseerd, inmiddels de datum genoteerd, bedankt voor het meedenken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.