Even voorstellen, Jan.

Jan1952

Nieuw lid
20 mrt 2014
11
0
Hoi, ik ben net lid geworden dus eerst maar ff voorstellen voordat ik met vragen kom.

Mijn naam is Jan en ik kom uit Brabant, hoop volgende maand 62 te worden dus ik ben er al eentje van de oude stempel.
Ik ben van beroep timmerman maar doe al vele jaren niks meer, ik ben afgekeurd door een slechte rug.
Ik ben als timmerman begonnen, ben toen doorgegroeid tot voorman timmeren tot ik voor mezelf begon.
Jaren heb ik een eigen timmerbedrijf gehad tot het moment dat ik door mijn rug ging en daardoor voor een maand of zes verlamd was.
Gelukkig is dat redelijk goed gekomen maar werken was er toen niet meer bij.

Die eerste jaren waren een hel want mijn werk was ook mijn passie en dat miste ik best erg. Toen ik daar een beetje overheen was was jaren lang mijn gitaar mijn grootste hobby, echter nu na zoveel jaren begint het weer een beetje te kriebelen en ben ik bezig om mijn super klein schuurtje een beetje in te richten met wat kleine machientjes.

ik moet het na een hartinfarct en een tia ook een beetje rustig opbouwen, het gaat er maar om dat ik een beetje bezig ben en zo mijn gedachten een beetje kan verzetten.
Het ruikt in ieder geval weer naar hout hier en wat heb ik dat gemist zeg!

Groetjes Jan.
 
Laatst bewerkt:
A

Athanor

Guest
Welkom Jan! Ik hoop dat je weer op een zinvolle manier met hout aan de slag kunt en dat hier met ons deelt!

Fons
 

ed bever

Actieve deelnemer
14 aug 2012
188
0
bakel
Welkom Brabander, Dat is het leuke van houtbewerking je kunt het zo lekker rustig opbouwen. En er zoveel tijd instoppen als je zelf wild. Ik hoop voor jou dat je je passie weer vol op kunt gaan uitoefenen .

Groetjes Marc
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.