lijmklemmen

patrick87

Nieuw lid
5 jan 2009
5
0
hallo!

een jaar geleden heb ik een aantal lijmklemmen gekocht via marktplaats.nl

de kwaliteit is redelijk voor het werk wat ik doe.
je moet er alleen niet teveel kracht op zetten

de prijs was volgens mijn 12euro per stuk

nu wil ik er nog een paar maar ik kan ze nergenst meer vinden
kunnen jullie me helpen ?

Attached files
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Ik heb toevallig vorige week grote lijmklemmen gekocht bij de hornbach.

120/1000mm voor 9,95 EUR van het merk tuv. Bij de praxis heten dezelfde klemmen lux, die daar het dubbele kosten.
 

patrick87

Nieuw lid
5 jan 2009
5
0
bedankt voor jullie reacties

ik had ook gezocht via google maar kwam niet op de site's uit die jullie hebben gevonden

onder deze termen zocht ik lijmklemmen, lijmtangen, serre-joint

groeten
 

iMarc

Actieve deelnemer
31 aug 2009
30
0
Bij de Bouwmaat zijn ze zeer betaalbaar; ik meen- uit mijn hoofd gezegd - EUR 10 incl. BTW voor de klemmen van een meter.

Je moet dan wel een Bouwmaatpas hebben...

Marc
 

RockNRolla

Actieve deelnemer
24 mrt 2009
50
0
Ik heb een paar maanden geleden exact dezelfde klemmen gekocht via internet in de UK. Om een bestelling van wat vlakbankbeitels "aan te vullen".

Kijk even op http://www.lawson-his.co.uk en zoek op sealey sash clamp. Inderdaad value-for-money maar niet geschikt voor het zware werk.
 

patrick87

Nieuw lid
5 jan 2009
5
0
dat uit het buitenland bestellen vind ik teveel gedoe
heb bij de gamma tangen gekocht van 1meter


via marktplaats.nl had ik een eiken salon tafel gekocht van 100cm rond (10euro's)
en bij een zagerij 4poten gehaald van 9x9cm van vuren(6euro per meter)

beits en lak eroverheen en klaar :)

ronde%20bartafel.JPG
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Patrick

Ziet er top uit. Het Hertog Jan was zeker niet bij die 10 euro inbegrepen.
Afhankelijk van de toepassing werken de Gamma klemmen natuurlijk ook. Wellicht moet je iets meer uitkijken voor beschadigingen omdat de plastic dopjes bij goedkope klemmen meestal snel breken of verdwijnen.Maar hier zijn ook andere oplossingen voor. Ook hier geldt, zoals met alle dingen die je koopt, hoe vaak en hoe intensief gebruik je iets en wat verwacht je ervan in verhouding tot de prijs. Bovendien heeft gereedschap voor de een meer gevoelswaarde dan voor de ander. Lichtmetalen velgen op je auto rijden niet beter dan stalen exemplaren met wieldoppen, maar het oog en het gevoel wil natuurlijk ook wat.

Ed
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.