Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Jatoba reststukken

Jatoba reststukken

Ik heb nog een hele lading reststukken Jatoba.. Het meeste is 16-17mm dik, 3-5cm breed, verschillende lengtes. Wie kan er nog wat mee, behalve in de kachel gooien?
    Het hout is erg hard en laat zich mooi glad afwerken.
    Gezien het formaat, gewicht en hoeveelheid is ophalen in Den Helder wenselijk.

Kees

Hallo Kees,
    Gezien het formaat, gewicht en hoeveelheid is ophalen in Den Helder wenselijk? Wat is het formaat, gewicht en hoeveelheid? En niet onbelangrijk: wat wil je er voor hebben?

Paul

Ik heb een kartonnen doos vol, een boodschappenkarretje en een groene rolcontainer.. totaal gewicht..?? doe een gok.. 60 kilo?? misschien iets meer of minder.. en wat ik er voor wil hebben? als je een goedkoop flessie rode wijn of een paar blikjes Bavaria 8.6 meeneemt ben ik helemaal blij..
    Je kan er altijd nog een paar handvatjes, knopjes of andere kleine dingen van maken.
    Kees

Uit jou vorige antwoord maak ik op, dat het om allemaal kleine stukjes gaat. Daar kan ik niet zo veel mee helaas. Een ritje naar Den Helder zou wel leuk geweest zijn, en de Bavaria 8.6 had ik je ook wel gegund, maar ik denk dat iemand anders meer aan het hout heeft.

Paul

Voor mij zijn ze te klein... ik maak er bordjes van.. maar als je leuke dingen kan doen met stukken van bijv 5cm breed en 30-40cm lang, dan heb je er heel wat tussen zitten. Schilderijlijstjes heb ik nu al tientallen op voorraad... en de houten puzzels hebben ook alle kinderen in de buurt al... dus..

U heeft een pb.
    groet jordi

Ik heb wel de gelegenheid om het nog een tijdje te laten liggen, maar heb geen auto om het te brengen... En de post ziet me ook niet aankomen..

Forum Rechten