Hammer A326 impressie

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
wil het echte werk zien in een normale werk omgeving in de pratijk dus ga nu maar gewoon filmen maak je hoe dan ook mij happy ;)
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Ik gebruik mijn felder AD741 nu twee maanden en heb er al een paar kuub doorgejaagd.
Over de spiraal as ben ik positief verrast, al twee maanden en nog geen enkel beschadigd mesje. Met slijpmessen zou ik nu al heel wat lijntjes hebben in het schaafbeeld.
het schaafbeeld blijft mooi glad en er is zo goed als totaal geen hars opbouw rond de mesjes, dat was mijn grootste vrees. Maar ik heb wel relatief weinig den moeten verwerken.

Bij beuk merk ik wel dat je harder moet duwen om te schaven, dat was altijd wel het geval maar hier merk je het feller.
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
@Thinker55 heb een vraagje:
Ben nog steeds aan het denken /overwegen welles /nietes etc maar heb een vraagje verpakt is de a3 26 540 mm breed en geinstalleerd 740 mm breed dus kennelijk wordt er iets aangebouwd wat het geheel 200 mm breder maakt maar eeeuuhhh...... wat is dat dan ?
hammertje.jpg
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Misschien dat ie bij het gebruik warm wordt en 20 cm uitzet ;););););) ?

(iets) serieuzer:
hij is - minimaal - 54 cm breed; dat is in het geval dat je de geleider helemaal naar je toe hebt getrokken (minimale vlak breedte) en GEEN messenbescherming gebruikt.
In de praktijk heb je dus gewoon meer ruimte nodig, zowel voor (bescherming) als achter (geleider).
Hoop dat dit helpt?
 
A

Athanor

Guest
Ik heb nog eens in het instructieboek gekeken en denk dat het verschil van 20 cm bedoeld is om ruimte te hebben de bladen op te klappen met de schaafgeleider, die is ongeveer zoveel ruimte nodig; zoals je al zegt: extra ruimte voor de geleider in beide gevallen.


Fons
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Blijf er maar aan denken aan een mooi lief Hammertje A3 26 silent maar die bitch is een dure :p

He thinker we hebben nog al wat regen buien gehad dus heb je vast niet tijdens die plensbuien op de bromvlieg gezeten dus waarom geen mooi nieuw actie filmpje ?:rolleyes:
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Veel regen ???

michael-howell-skeletons-in-chairs-in-desert-death-valley-ca.jpg

hoezo veel regen ???

maar je zult nog ff geduld moeten hebben, voor mij is het motorseizoen nog lang niet over; binnenkort nog lekker even richting alpen !
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
top !!

smilie_gr_199.gif

Je weet toch wel dat je per dag zo'n 2 a 3 liter vocht tot je moet nemen he .
In dit specifiek geval verdubbel het maar !!!!
 

TinoT

Actieve deelnemer
7 okt 2012
30
2
Heist-op-den-Berg (BE)
Inderdaad Rendew. Het is een dure maar ik heb 'm ook op m'n lijstje staan. Onlangs verkocht Koos de zijne (ook met de silent en digitale vandikte-instelling) en heb ik net achter het net gevist.
Misschien eens denken aan een groepsaankoop?

Groeten,

Tino
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.