Hammer A326 impressie

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Je bestelt een package deal van apparaat plus accessoires. Dan heb je zeg 10% korting. Dan kan je vertellen wat je bespaard hebt, dat is veel belangrijker dan wat je hebt uitgegeven. Zo gaat het tijdens de mode-uitverkoop toch ook? "Ik heb 2 jurkjes gekocht, en 150 euro bespaard!".
 
A

Athanor

Guest
Volgens mij is het meer een kwestie van 'omdenken' je kunt uitleggen wat het allemaal oplevert, in de vorm van oerdegelijke duurzame designmeubelen;);)

Fons
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Eeuh ,Thinker heb eigenlijk nog een dwingende behoefde aan een lekkere kwijlsessie van dat O zo mooie Hammertje A3 26 .
Een movie in HD met lekkere langdurige schaafacties en vandikten begelijd (weet het... maar het is voor mij lijden dat ik 'm niet heb )met een lyrische tekst hoe blij en tevreden jij bent met t Hammertje.

Wil eigenlijk ook zo'n ding maar op het freubel niveau waar ik op zit en dat ik er eigenlijk geen plaatss voor heb zie ik het voorlopig nog niet zitten (denk ik ) .
Lees wel VOORLOPIG he
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Tsja.... dat kan nog wel 's ff duren....
Met dit soort weer krijgt een ander tijdverdrijf de overhand dus wordt er wat ('veel') minder hout versnipperd dat bij grijze luchten / lage temperaturen / neerslag...

HDRKC.jpg
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Volgens mj zie ik donkere wolken en een hele fikse regen bui daar in drenthe thinker dus snel de camera opstellen en een balkkie over die Hammer vleien en muziek maken !!!
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Thinker ,je begrijpt natuurlijk wel dat ik het weer in de gaten hou he en .........zie de kansen stijgen regen, geen zon en koel weer


weerdrenthe.jpg
Volgens mij kan je deze week lekker schaven en kan de motor weer lekker in de stalling :D:p
JOEPPIE SCHAVEN !!!! en filmen natuurlijk
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Tinker,
Je hebt aangegeven wat het je totaal heeft gekost.
Kun je ook aangeven wat alleen de machine kost, zonder accessoires?
Torro

Hi Torro,
ik kan je alleen de prijs met silent power as geven: 2259.= ex BTW; hier ging dan de winteractie korting nog van af (ruim 200 euro).
Wat de machine met 'normale' messen kost kan ik je niet vertellen maar ik weet zeker dat als je Jan van Rhee van Felder NL een berichtje stuurt je per omgaande antwoord hebt :)
Groets, Erik
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Thinker ,je begrijpt natuurlijk wel dat ik het weer in de gaten hou he en .........zie de kansen stijgen regen, geen zon en koel weer


Bekijk bijlage 15340
Volgens mij kan je deze week lekker schaven en kan de motor weer lekker in de stalling :D:p
JOEPPIE SCHAVEN !!!! en filmen natuurlijk


dat is de voorspelling voor het WESTEN van het land; hier blijft het gewoon 25 graden..... sorry ;)
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
Nog een weekje of 2 dan komen mijn A3-31 en Felder 510 Lintzaag... de werkplaats maar eens gaan opruimen, zal straks ook wel postje doen als alles staat, dan kan er weer wat hout versnipperd gaan worden. Ben afgelopen 4 maanden als nieuwe kleine zelfstandige als een buffel aan t werken geweest dus nu binnenkort weer even wat tijd vor ontspanning.
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Zo te horen heb je wat moois uitgezocht! Laat nog even wat horen zodra je je nieuwe machines binnen hebt?
Veel plezier d'r mee alvast!
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
Even nagekeken, ze komen morgen uit productie in Oostenrijk en een week later zouden ze in barneveld zijn. nu maar hopen dat t geen maandagmorgen machines zijn :)
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
Rendew, de lintzaag heb ik net vandaag van de pallet gehaald. Dat kostte wat zweet druppeltjes maar hij staat. Later in de middag kwamen de nieuwe linten van tuffsaws binnen dus kon er gezaagd worden. Dat gaat prima kan ik je zeggen alleen nog even niet afzuigen want mijn verloop 120/100 is niet binnen. De werkplaats is niet opgeruimd en dus helaas niet filmklaar. Nog even wachten dus helaas.
 

spijkertje

Nieuw lid
10 nov 2013
2
0
Ik heb zelf ook een a 3 41 en een b3 winner aangeschaft en word in julli afgeleverd in barneveld. Nog even wachte dus;-)
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
Wachten duurt hangop zo wat moois, echter de moeite waard, mooie machine die A3-41, nog slagje groter dan mijne. Wat heb je nu voor machines?
 

spijkertje

Nieuw lid
10 nov 2013
2
0
Heb nu nog niet echt veel machines dit is mijn eerste echte aankoop. Heb wel een cirkelzaag en een klein vandiktebankje maar dit is echt al verouderd en nodig aan vervanging toe. Ik hoop dat de hammer machines mijn verwachtingen zullen doen voltrefen
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Vandaag nog een paar uurtjes doorgebracht met m'n B3 winner en (kleine) A3-26'je.... je zult er zeker heel veel plezier van gaan beleven !
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.