Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: opruimen

opruimen

Na een tijdje heb ik altijd overal in de werkplaats weer schalen liggen die nog even dit, of nog even dat moeten... vanmiddag heb ik maar weer eens die restanten weggewerkt. groot, klein, hoog vlak...

20140315_183310.jpg 20140315_183331.jpg

paar keer kers met schorsrand. Altijd mooi en ruikt lekker... Hier was ik aan het experimenteren geweest met andere olie met meer siccatief... kaalgeschuurd en opnieuw gedaan...

20140315_183512.jpg

paar keer beuken met slaap. Eén van mijn favorieten. In dit stuk kwam ik de oorspronkelijke bewoner nog tegen (in 2 delen :-)) Eventueel verder nog aanwezige familie is vriendelijk verzocht te verkassen...

20140315_183550.jpg

Als schilderij zou het zo aan de muur kunnen!

unnamed.jpg
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Hallo Ronald,

Zo te zien zitten er weer mooie stukken tussen.

gr. Gert

Die kersen zijn prachtig van vorm. Die beuken zijn prachtig van kleur en tekening. Hoe krijg je de slaap erin? Laat je de stam een tijdje buiten liggen?
    Je hebt een aardig productie tempo.
    Groet, Martin

Zitten dr nou ook spijkers in dat stukje hout met slaap?

Die zien er weer gaaf uit! Mooie serie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkverhaar Bekijk Berichten
    Zitten dr nou ook spijkers in dat stukje hout met slaap?
    Toen ik de foto zag ben ik speciaal nog even terug gegaan om te kijken, maar het zijn geen spijkers Henk! Het zijn de gestopte gaatjes van een houtvreetbeest. Ze lijken hier een beetje bol maar in het echt zijn ze een beetje hol zelfs...
    @ martin: die slaap komt er vanzelf in als je maar lang genoeg wacht....
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Athanor
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martin van der Wilt Bekijk Berichten
    Die kersen zijn prachtig van vorm. Die beuken zijn prachtig van kleur en tekening. Hoe krijg je de slaap erin? Laat je de stam een tijdje buiten liggen?
    Groet, Martin
    Ik heb regelmatig een paar beukenstammen in de tuin liggen onder de bessenstruiken. Als er aan de buitenkant zwammen op staan is het zeker tijd om te gaan zagen c.q. draaien! Zie mijn topic over het verzagen van een beukenstam met slaap.

Fons

Forum Rechten