Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Handleiding Scheppach HM1 + boorkop langgatboor

Handleiding Scheppach HM1 en boorkop voor de langgatboor
    Ik heb deze week een Scheppach HM1 aangeschaft, een oud beestje maar nog redelijk in orde en compleet (incl langgathulpstuk).
    Heeft er iemand een kopie van de handleiding voor mij, of weet iemand waar ik die kan downloaden (op de site van Scheppach kan ik hem niet vinden).
    Ook ben ik op zoek naar de boorkop (en evt beitels) voor het langgatboorhulpstuk.

Alvast bedankt
    Teka

Hallo Teka
    Een aantal jaar geleden was ik ook opzoek naar een handleiding van de Scheppach HM1 ik heb toen contact gehad met Scheppach zelf contact gehad en heb een onderdelen boekje ontvangen met bestelnummers. De prijslijst stond toen op hun website. weet niet hoe ik pdf bestanden kan verzenden anders moet je je mail maar geven dan kan ik ze doorsturen. Tevens heb ik ook een gebruiksaanwijzing van de machine zelf van ongeveer 30 jaar geleden.

mvg,

Adie
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    Laatst gewijzigd door adie; 12-03-14 om 22:10.

Zie dat de bestanden er wel bijstaand dus is gelukt

Hallo Adie,
    hartelijk bedankt voor de bestanden, kan ik voorlopig mee vooruit.
    Groet
    Teka

Forum Rechten