Even voorstellen

sanderT

Nieuw lid
3 mrt 2014
4
0
Hallo allemaal!

Mijn naam is Sander woon in Veenendaal en ben 24 jaar, ben werkzaam bij defensie en daarnaast volg ik een studie tot Ingenieur (HTS werktuigbouw).
Ik vind alles leuk wat maar met techniek en bouwen te maken heeft, zolang me handen maar vies worden. Heb zelf nog niet zoveel ervaring in het bewerken van hout, heb wel is wat dingen gemaakt maar niet al te ingewikkeld en groot. Toch interesseert het hout mij wel heel erg en ben ik van plan er wat meer mee te gaan werken. Heb onlangs een bovenfrees aangeschaft en ben nog aan het kijken voor wat meer machines. Mijn alle eerste projecten worden waarschijnlijk meubels voor mijn nieuwe huis. En daarbij kan ik mooi op dit forum kijken naar alle tips en trucs :p
 
A

Athanor

Guest
Welkom Sander! We zijn benieuwd naar je initiatieven. Heb je onderwerpen en vragen, kom maar op!


Fons
 

WR1944

Oud hout
Welkom op dit bruisende forum waar je van alles kan vragen, van alles kan opsteken maar ook van alles kan doen om anderen wegwijs te maken met jouw kennis en ervaring.
Ik heb zelf ook HTS Werktuigbouwkunde gedaan dus ik weet hoe die combinatie aanvoelt. Ik ben nu gepensioneerd maar veel van m'n houtprojecten dragen nog de sporen van staalconstructies. Die reflexen zijn moeilijk te onderdrukken.
 

sanderT

Nieuw lid
3 mrt 2014
4
0
Bedankt allemaal,

Hout is een nieuwe hobby voor mij dus we gaan het zien. Het nodige gereedschap word ondertussen aangeschaft. Was voorheen meer van het repareren van allemans auto, dus gereedschap genoeg maar nog niet voor hout ( ondertussen al wel een bovenfrees, invalcirkelzaag en vlakschuurmachine gekocht). Ben alles een beetje aan het uitproberen hoe het werkt (vooral de bovenfrees) zodra ik het onder de knie heb gaan de projecten komen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.