Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Pfeil Brienz houtsnijset / gutsenset

Te koop:

Nauwelijks gebruikte houtsnijset/ gutsenset van Pfeil Brienz, een Zwitsers topproduct, compleet met houten opbergkist.

De set bestaat normaal uit:

- houten hamer 80 mm
    - 2 Arkansas stenen
    - Olie (mist in deze set)
    - Brienz snijmes
    - 20 houtsnijbeitels:

1/16, 1S/16, 2/20, 3/3, 3/12, 3/25, 5/35, 7/20, 8/7, 8/18, 8/25, 9/7, 8a/18, 9/15, 7L/25, 11/2, 11/10, 15/3, 12/10 en 14/8

Deze set is echter nog aangevuld met extra beitels, zodat er in totaal 33 zijn, o.a. van Bracht.

De set is van mijn vader geweest om na zijn pensioen te gebruiken, maar is er helaas niet van gekomen.

Richtprijs: Euro 500,=
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door guulders; 28-02-14 om 09:31.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Dit is echt een geweldige set Guulders.Zoals je weet is mijn beurs op dit moment helaas niet dik genoeg.
    Maar volgens mij is dit echt een buitenkans, zo vaak worden zulke sets niet aangeboden, in de tussen blijf ik doorsparen.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Mooie set....maar waarom staat dezelfde set op marktplaats met "bieden van 260 euro" en zet je hier een richtprijs van 500 euro neer ? .....
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Dag Rick. Het hoogste bod op marktplaats is op dit moment 260 euro, vandaar dat er geboden moet worden vanaf dat bedrag. Heb ik zelf dus geen invloed op..

Guulders, een volgende keer op marktplaats zou je het hokje "bieden vanaf vraagprijs" aan kunnen vinken. Dan kan er niet onder de vraagprijs geboden worden en krijg je ook geen onzinbiedingen.

Succes met de verkoop, erg mooie set!

Groet, Rob.
    "I may be left handed but I am always right"

Forum Rechten