Eenvoudige landenkast

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Er komt nog een boord rond, er volgen nog foto’s maar er is een probleem. Telkens ik een foto plaats komt er een error en sluit alles af zeer vervelend!!
 
A

Athanor

Guest
Leuk object, mooie reportage! Ik was eerst wel wat in de war met de titel "landen".... Dacht dat het een vlaamse term voor een speciaal soort kast was. Toen ik verder bladerde zag ik dat er laden in komen;);)

Misschien goed om gelijk de titel even aan te passen, kan vanavond nog geloof ik.


Fons
 

de Kastanjeboom

Actieve deelnemer
7 jan 2013
353
0
Kapellen
Dit ontwerp heeft wel wat. Met de regelmaat van een klok komen er leuke dingen uit jouw atelier. Altijd leuk om te zien en inspirererend.
Vind vooral de ronde bossing in combinatie met de verticale freesgangen wel iets hebben. Het uitfrezen van de drie groeven in de stijlen van het corpus heb je daarvoor een speciale techniek gebruikt om de uitlijning absoluut correct te hebben of is dat gewoon een kwestie geweest van 'goed meten' en 'afschrijven'?
 
Laatst bewerkt:

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Dit ontwerp heeft wel wat. Met de regelmaat van een klok komen er leuke dingen uit jouw atelier. Altijd leuk om te zien en inspirererend.
Vind vooral de ronde bossing in combinatie met de verticale freesgangen wel iets hebben. Het uitfrezen van de drie groeven in de stijlen van het corpus heb je daarvoor een speciale techniek gebruikt om de uitlijning absoluut correct te hebben of is dat gewoon een kwestie geweest van 'goed meten' en 'afschrijven'?

Ik heb er geen speciale techniek voor, gewoon goed uitmeten dan op de freestafel eerst één zijde en dan omdraaien en de andere zijde frezen. Dan gewoon de derde er precies tussen.
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Heel mooi! Misschien een stomme vraag, maar welk hout heb je gebruikt? Is dat dennen?

Gr, seb

Er zijn geen domme vragen alleen maar domme antwoorden.
Ge gaat het blijkbaar niet geloven, maar alles wat je nu ziet zijn wegwerp paletten.(den)
Mvg,
Rudy
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.