Bosch psm 18 LI schuurmachine op stofzuiger aansluiten

bjornl

Nieuw lid
16 feb 2014
18
0
Hallo allemaal,

Wie kan mij vertellen of ik de Bosch PSM18LI op een stofzuiger aan kan sluiten?
Zo standaard weet ik niet of het kan, en wat voor verloop hier geschikt voor is zodat het wel kan??




Gr Bjorn
 

Beens

Actieve deelnemer
23 feb 2013
63
0
Ik heb even snel gezocht maar kan het zo niet vinden. Je zou ook eens kunnen proberen, zoek dan op Bosch psm 18 LI adapter. Maar omdat er niet echt resultaten te vinden zijn verwacht ik dat ze niet bestaan.
 

bjornl

Nieuw lid
16 feb 2014
18
0
Ik heb even snel gezocht maar kan het zo niet vinden. Je zou ook eens kunnen proberen, zoek dan op Bosch psm 18 LI adapter. Maar omdat er niet echt resultaten te vinden zijn verwacht ik dat ze niet bestaan.

Dat had ik inderdaad ook al gedaan, zie wel voor de psm 160 een adapter, maar ik heb geen idee of dit ook op de mijne past.
 

jjjlll

Actieve deelnemer
Ik neem altijd een stuk pvc pijp, verwarm een kant goed, tot het pvc wat zacht wordt, en wring ze op de schuurmachine/ decoupeerzaag / lamellofrees / noem maar op.
De andere kant gaat naar de stofzuigerslang. Als dit niet past, ook deze kant verwarmen, er op of er in wringen, en klaar is Kees.
Joep
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Vaak is het uiteinde van de machine en stofzuiger ook van kunststof.
Ik denk dat het beter is om een houten of nog beter een metalen mal te maken waar de verwarmde pvc pijp dan overheen wordt geschoven. (trompen) Bij het gebruik van een metalen mal kun je ook nog het metaal verwarmen.

Mvg.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.