houtmannetje heeft weer een werkplaats

houtmannetje

Actieve deelnemer
27 mrt 2008
270
0
houtmannetje.nl
Sinds een maandje ongeveer heb ik de beschikking over een ruimte die ik als werkplaats mag gebruiken.

Deze ruimte heb ik gevonden na een tip van Mario Philippona (sexy furniture)
http://www.sexyfurniture.nl/en/enindex.html

tijdens vormgevers in hout gaf hij mij de tip om op de website kunstinzicht.nl eens te kijken of er atelierruimte aangeboden werd, dit heb ik dus gedaan en zowaar stond er eentje in de lijst ongeveer 8 kilometer bij mij vandaan, ik kon deze ruimte binnen een week betrekken en ben daar nu dus al vanaf 10 november bezig

hier een foto
werkplaats.jpg


het is zoals je kan zien een gymzaal en deze huur ik antikraak dus ook nog lekker goedkoop.
intussen heb ik daar ook al verschillende dingen gemaakt, en dat voelt zeer goed, ik zal binnenkort wel wat fotootjes posten van mijn nieuwe werk
 

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Houtmannetje, geweldig nieuws. Vormgevers in hout toch wel erg goed geweest.

was leuk om je te ontmoeten trouwens.


Veel plezier in je nieuwe omgeving.
 

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
Zo je hebt idd wel lekker de ruimte.

Heb je enig idee voor hoe lang het is (ivm antikraak), of zit daar nog wel wat onzekerheid?
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
wow
da's inderdaad een mooie ruime werkplek. ook ik vond het bezoek bij vormgevers aan hout erg leuk. het is goed om de werken in levende lijve te zien. ook ben ik wel erg nieuwsgierig naar de werken van mario. jemig, ik zou mezelf helemaal suf polijsten, hahaha!!! erg mooi werk

rick
 
A

Athanor

Guest
Hallo Houtmannetje,

Fijn dat je weer een werkruimte hebt! En goed om weer eens wat van je te horen en te zien. Zeker als je ook weer wat van je werkstukken gaat plaatsen.

Veel plezier in je werkplaats!

Fons
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
jpandriesse zei:
Is het daar wel een beetje warm te krijgen? Succes met de ruimte ;)

Waar denk je dat die trappen voor zijn? gewoon hard op en neer, trap op, trap af. Dan houd je je zelf wel warm. :twisted:
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
super Houtmannetje! En mooie rekken aan de muur om gereedschap aan te hangen :lol:

Hier nog een foto van Houtmannetje en ons aller Hemski, genomen in een duister hol bij Fort de Vechten. Om de privacy van deze houtbewerkers niet te veel te schenden, laat ik het aan de lezer over wie wie is :roll:

jaap


Attached files
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.