Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

houtmannetje heeft weer een werkplaats

Sinds een maandje ongeveer heb ik de beschikking over een ruimte die ik als werkplaats mag gebruiken.

Deze ruimte heb ik gevonden na een tip van Mario Philippona (sexy furniture)
    http://www.sexyfurniture.nl/en/enindex.html

tijdens vormgevers in hout gaf hij mij de tip om op de website kunstinzicht.nl eens te kijken of er atelierruimte aangeboden werd, dit heb ik dus gedaan en zowaar stond er eentje in de lijst ongeveer 8 kilometer bij mij vandaan, ik kon deze ruimte binnen een week betrekken en ben daar nu dus al vanaf 10 november bezig

hier een foto

het is zoals je kan zien een gymzaal en deze huur ik antikraak dus ook nog lekker goedkoop.
    intussen heb ik daar ook al verschillende dingen gemaakt, en dat voelt zeer goed, ik zal binnenkort wel wat fotootjes posten van mijn nieuwe werk

Re: houtmannetje heeft weer een werkplaats

Houtmannetje, geweldig nieuws. Vormgevers in hout toch wel erg goed geweest.

was leuk om je te ontmoeten trouwens.

Veel plezier in je nieuwe omgeving.

Dat is nog eens een flinke werkplaats. :lol:
    Ben benieuwd naar je nieuwe werk.

Zo je hebt idd wel lekker de ruimte.

Heb je enig idee voor hoe lang het is (ivm antikraak), of zit daar nog wel wat onzekerheid?

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

wow
    da's inderdaad een mooie ruime werkplek. ook ik vond het bezoek bij vormgevers aan hout erg leuk. het is goed om de werken in levende lijve te zien. ook ben ik wel erg nieuwsgierig naar de werken van mario. jemig, ik zou mezelf helemaal suf polijsten, hahaha!!! erg mooi werk

rick

Athanor
    Guest

Hallo Houtmannetje,

Fijn dat je weer een werkruimte hebt! En goed om weer eens wat van je te horen en te zien. Zeker als je ook weer wat van je werkstukken gaat plaatsen.

Veel plezier in je werkplaats!

Fons

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Na noeste arbeid is hier ook nog ruimte voor ontspanning in de vorm van sport en spel :lol:

Is het daar wel een beetje warm te krijgen? Succes met de ruimte

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jpandriesse
    Is het daar wel een beetje warm te krijgen? Succes met de ruimte
    Waar denk je dat die trappen voor zijn? gewoon hard op en neer, trap op, trap af. Dan houd je je zelf wel warm. :twisted:

super Houtmannetje! En mooie rekken aan de muur om gereedschap aan te hangen :lol:

Hier nog een foto van Houtmannetje en ons aller Hemski, genomen in een duister hol bij Fort de Vechten. Om de privacy van deze houtbewerkers niet te veel te schenden, laat ik het aan de lezer over wie wie is :roll:

jaap

Attached files

Wow! wat een jaloers makende ruimte zeg! :shock:

prachtig, veel plezier daar

Forum Rechten