Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: steigerhout

steigerhout

Hallo mensen,

Nou heb ik mijn laten overhalen om wat loungebanken te maken voor de tennisclub vorig jaar terwijl ik aangeschoten was... Najah die belofte moet ik dus nakomen. Nu zoek ik nog een leuk adressie voor nieuw steigerhout in omgeving alkmaar.

Ik wil het maken met nieuwe planken en daarna beitsen (spuiten). Wie weet een goedkoop adressie voor =/- 200m?

alvast bedankt

robert

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joopvommen Bekijk Berichten
    Duh..

ohkee heeft er iemand ervaringen met aankoop van steigerhout in de omgeving van alkmaar

Ik heb al wel eerder gekocht maar toen woonde ik nog niet in alkmaar en haalde het toen in omgeving rotterdam. Dit vind ik nu een beetje te ver weg!

dus eigenlijk zoek je gewoon wat vuren ofzo? Als het maar goedkoop is toch?

waarom neem je geen douglas ? zoek op douglasplanken en ze komen het nog bezorgen ook

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coonman Bekijk Berichten
    waarom neem je geen douglas ? zoek op douglasplanken en ze komen het nog bezorgen ook
    vuren steigerplanken komen ze ook wel bezorgen.. Maar douglas ik wist niet dat ze dat ook in die afmetingen hadden. Is wel wat duurzamer.ik ga er effe naar kijken! thx

ok mensen hout is besteld. Het is douglashout geworden 20mmdik en 300mm breed. In totaal 250m besteld, ben benieuwd of ik uitkom met het zaagplan.. Gelijk rvsA2 woodies erbij besteld. Dat scheelt weer splijten en voorboren :-) Het hout wordt volgende week bezorgd dus duimen voor mooi weer!

Mooi spul die schroeven.
    Ik zal voor je duimen. Vooral ook omdat ik volgende week de hele week buiten werk.

IK heb voor mijzelf gelijk een assortimentbox erbij besteld. Dat is iets wat ik normaliter niet voor mijzelf zou kopen, maar aangezien ik nu toch al aan het bestellen was en mijn schroeven op begonnen te raken...

http://www.woodiesshop.nl/woodies-as...ffer-torx.html

mooi setje hoor zo!

Zo ben inmiddels begonnen met zagen enzo. Eerste daggie zit erop.. effe kijken hoe het ookalweer zat enzo, nieuw malletjemaken voor de zijkanten zodat alles gelijk wordt.
    Schroeven zijn top, wel uitkijken met je handen want de punten zijn erg scherp.

Zijkanten voor de 2 hoekbanken zijn klaar. effe wat planken erop voor de show.

Heb de zitting wat verhoogt ten opzichte van mijn eigen loungebanken, er lopen nogal wat oudjes op de tennis die er anders moeilijk uitkomen. Hoogte inc zittingplank wordt 43cm.

selfie!

donderdag ga ik verder

Forum Rechten