Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Mooie tafel met verlijmd blad en bijzonder poot

Zoals al in een andere post vermeld was in zaterdag en vandaag bij de houtzagerij in Akkrum. Haijo zaagt en handelt in hout en samen met zijn vrouw Gerrie worden er ook bijzondere meubels gemaakt. Het zijn echte houtmensen en altijd aan het kijken naar nieuwe en bijzondere dingen. En daar stond deze tafel, bijna klaar om naar een klant te gaan. Als extraatje een kijkje in de werkplaats, ook uniek!

jaap

IMG_8702.jpg

IMG_8710.jpg

IMG_8709.jpg

IMG_8714.jpg

IMG_8715.jpg

Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Het onderstel is wel heel bijzonder. Lijkt me veel rekenwerk in te zitten om dit goed uitgebalanceerd te krijgen.

Wat een leuke knusse werkplaats!
    Wel een beetje stoffig.

En zeker een mooi tafelblad!

Erg gaaf. Leuk met verschillende soorten hout.
    Enig idee hoe de tafel wordt afgewerkt?

Fantastische tafel ! Like it a lot !!

En tsja... inderdaad echt stoffig... Maar zolang daar geen vonkje bij komt...
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Zo'n leuke tafel! Het is ook een manier om van je resthout af te komen natuurlijk
    Wat een heerlijke werkplaats. Lekker ruim, lekker rommelig, lekker stoffig. Wat wil een houtliefhebber nog meer?
    Sucking at something is the first step towards being sorta good at something.

Vind hem afschuwelijk lelijk en veel te druk.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Ik ben heel benieuwd naar de constructie van de poot/poten. Het blad is wel wat druk, maar of dat wel/niet passend is hangt af van de rest van het interieur waarin de tafel terecht komt.

Ik vind dat blad echt fenomenaal goed gelukt, ik mag dat graag zien als die verschillende houtsoorten zo tegen mekaar.

fraai hoor.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten