Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Unhappy Forum op iPad: irritante ontvoering

Sinds een week of twee heb ik iets irritants als ik het forum op m'n iPad lees. Af en toe als ik de activity list of een onderwerp open schakelt de iPad om naar de AppStore om daar reclame te maken voor een spelletje. Datzelfde spelletje (een of andere Age of Empires-kloon) staat dan ook in de betreffende forumpagina, dus het lijkt er sterk op dat het om een automatisch openen van een link gaat. Zijn er meer mensen die dit zien?

Yep, ik heb hetzelfde.overigens opent dat strontirritante geval ook bij andere fora.ik ben bezig een oplossing te zoeken maar tot nu toe zonder resultaat.
    wie weet raad?
    arom

Simpel alles van Apple eruit knikkeren.

Geweldig advies. Daar heb ik tenminste wat aan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zuma Bekijk Berichten
    Simpel alles van Apple eruit knikkeren.
    Hm. Ik ben er een voorstander van om problemen bij de bron weg te nemen. De workaround die jij voorstelt heeft mij teveel nadelige neveneffecten.

Athanor
    Guest
    Ik heb hetzelfde probleem op m'n Ipad geconstateerd, alleen nog niet de associatie gehad met het forum, had het idee dat ook bij andere applicaties dit wordt geopend. Ik zal er eens op letten, maar het is inderdaad hoogst irritant. Volgens mij is dit zeker geen effect dat Apple beoogt....

Fons

welke mac os en browser gebruik je? gejailbreaked?

Probeer het eens met een andere browser chrome of firefox in plaats van safari.
    Heb je het probleem dan nog?
    Laatst gewijzigd door Ducky; 25-02-14 om 19:08.

Niet gejailbreaked en ik gebruik al geruime tijd chrome.
    arom

Ik heb iets anders sinds een week op mijn iPad. Als ik een nieuwe topic bekijk en daarna weer terug ga, staan alle items op een eerder uur of soms op de vorige dag. Door op home te drukken krijg ik weer de laatste items.

yep ik heb het zelfde probleem en hoor dus graag wat de oplossing is, met alvast dank als er een oplossing komt, groet Crossbow1958

Forum Rechten