Iemand ervaring met de reciprozaag bosch GSA18V-LI ?

joris39

Nieuw lid
3 nov 2013
7
0
Beste allen,
heeft er iemand ervaring met bovenstaande reciprozaag van Bosch ? Deze werkt op accu. Daar ik reeds divers gereedschap heb op zelfde accu, zou ik deze willen aanschaffen. Heeft er iemand deze zaag ? En, indien ja, wat zijn de bevindingen ? Mijn voorkeur gaat uit naar snoerloos apparaat.
Bedankt voor de feedback.
 

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Ik heb niet de bosch maar wel de bijna identieke Makita 18v.
Aan kracht geen gebrek, en snoerloos is een uitkomst omdat je vaak in een rare hoek staat te zagen, ik althans wel :)
Accuduur met een 3ah accu is vrij kort. Op een goeie dag leeg ik zo'n 3 accu's.
 

RPosdijk

Actieve deelnemer
8 jan 2014
182
0
Mijdrecht
Enkel al voor de pendelstand zou ik persoonlijk voor een snoer gaan. je kunt langer zagen met een zaagje en het kost minder inspanning als je veel/vaak moet zagen. Bijv boven je hoofd zagen.
Maar zonder snoer werkt toch ook wel prettig...
 

PBT

Actieve deelnemer
ik heb zelf ook de gsa 18v li en ben er erg tevreden mee. ik gebruik ze niet heel veel, maar er zijn tijden dat ik als ik veel ytong moet verlijmen de blokken met de reciprozaag op maat zaag, en dan zaag je toch heel wat metertjes weg. wel is aan te raden om er gelijk de 3.0 of 4.0 ampere accus bij te nemen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.