Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Iemand ervaring met de reciprozaag bosch GSA18V-LI ?

Beste allen,
    heeft er iemand ervaring met bovenstaande reciprozaag van Bosch ? Deze werkt op accu. Daar ik reeds divers gereedschap heb op zelfde accu, zou ik deze willen aanschaffen. Heeft er iemand deze zaag ? En, indien ja, wat zijn de bevindingen ? Mijn voorkeur gaat uit naar snoerloos apparaat.
    Bedankt voor de feedback.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Ik heb niet de bosch maar wel de bijna identieke Makita 18v.
    Aan kracht geen gebrek, en snoerloos is een uitkomst omdat je vaak in een rare hoek staat te zagen, ik althans wel
    Accuduur met een 3ah accu is vrij kort. Op een goeie dag leeg ik zo'n 3 accu's.

Member
    Ingeschreven
    Aug 2009
    ik heb ook zoeen Makita, heel tevreden van
    de batterijen bij Makita zijn die 3amp , bosch ondertussen 4amp( dacht ik)

de machines op batterij hebben wel geen pendelbeweging

Enkel al voor de pendelstand zou ik persoonlijk voor een snoer gaan. je kunt langer zagen met een zaagje en het kost minder inspanning als je veel/vaak moet zagen. Bijv boven je hoofd zagen.
    Maar zonder snoer werkt toch ook wel prettig...

ik heb zelf ook de gsa 18v li en ben er erg tevreden mee. ik gebruik ze niet heel veel, maar er zijn tijden dat ik als ik veel ytong moet verlijmen de blokken met de reciprozaag op maat zaag, en dan zaag je toch heel wat metertjes weg. wel is aan te raden om er gelijk de 3.0 of 4.0 ampere accus bij te nemen

Bedankt voor feedback.

Forum Rechten