Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

massief messing platen 0.8mm dik 100 bij 200 cm.

Mannen, op mp kwam ik een partij massief messing platen tegen van 1 bij 2 meter.
    De platen zijn nieuw en liggen op pallet.
    Mijn belangstelling gaat uit naar 2 van deze platen.
    De man heeft 15 platen, en wil het liefst in een keer van deze partij af.
    De platen bevinden zich in de provincie groningen.
    Dus:
    Geinteresseerd??
    Laat het even weten, dan kan ik de man contacteren om een prijsafspraak te maken.
    Persoonlijk ga ik de platen gebruiken om ladenfronten te maken.
    Links en rechts van onze bank komen twee kastjes, de linker wordt de mijne, hierin ga ik mn whisky huisvesten.
    De rechter wordt voor mn meisje, hier komen lades in.
    Lekker kloten met chemicalien om een mooie patina te creeren, houten accentje er op, en klaar is het frontje
    Houterig mannekke

Athanor
    Guest
    ?? Kloten en chemicaliën lijkt me nou niet echt een gewenste situatie

Fons

Ach, dat ligt erg aan welke chemicaliën precies ;-) Een beetje water, suiker, of keukenzout kan weinig kwaad. En ik maak ook met natronloog en citroenzuur een prima additief om kaas beter te kunnen smelten (voor onder andere een veel betere kaasfondue dan met maïzena of bloem).

(Natronloog en citroenzuur omdat ik dat wel in food grade kan vinden, en natriumcitraat niet...)

Kijk; now we are talkin
    Op het net zijn voldoende formules te vinden om messing een mooie patina te geven, en met chemicalien zijn we natuurlijk meer dan voorzichtig.
    Het dragen van een gelaatscherm en chemie bestendige handschoenen lijkt mij in deze vanzelfsprekend.
    Verder zijn we in de omgang met de chemicalien natuurlijk ook meer dan voorzichtig.
    Bij de weg:
    De beste man vraagt 50 eu per plaat, is het trouwens toegestaan om een link naar een mp advertentie te plaatsen?
    Houterig mannekke

Ik zou zeer graag 2 platen afnemen maar kan ze helaas niet in groningen gaan halen(geen auto en rijbewijs). Mocht er iemand in de regio Tilburg ook interesse hebben dan hoor ik het graag, misschien dat we iets kunnen afspreken.

Tilburg is voor mij wel erg uut de richting
    Houterig mannekke

Forum Rechten